Burmistrz Miasta i Gminy Skwierzyna ogłasza nabór na stanowisko:
Kierownika Referatu Spraw Społecznych
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- nadzór nad działalnością jednostek organizacyjnych gminy realizujących zadania z zakresu oświaty, kultury, sportu i pomocy społecznej
- prowadzenie postępowań o nadanie stopnia awansu zawodowego nauczycieli,
- prowadzenie spraw związanych z powierzeniem stanowiska dyrektora jednostki organizacyjnej gminy,
- określanie szczegółowych zasad udzielania i rozliczania programów.
Wymagania niezbędne :
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- wykształcenie wyższe
- posiadanie łącznie co najmniej dwuletniego stażu pracy na:
- stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych, lub
- w służbie cywilnej, lub
- w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub
- w innych urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi
- na kierowniczych stanowiskach państwowych
- czteroletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w placówce oświatowej,
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzanie oświatą
- znajomość obsługi urządzeń informatycznych, w tym programów Excel, Power Point,
- znajomość przepisów z zakresu oświaty, kultury, sportu i pomocy społecznej.
Wymagania dodatkowe:
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista, zdolność zapobiegania konfliktom
- umiejętność kierowania zespołem pracowniczym
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami
- kopia pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni paw publicznych
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe)
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
“wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1593 ze zmianami)”
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
“stanowisko: Kierownik Referatu”
należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna lub drogą
pocztową na adres:
Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
w terminie do dnia 19.02.2007 roku
(liczy się data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy)
Aplikacje które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu ul.Rynek 1 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.skwierzyna.iap.pl)
Skwierzyna, dnia 2007-02-06