Burmistrz Miasta i Gminy Skwierzyna ogłasza nabór na stanowisko:
Stanowisko ds. sprawozdawczości finansowej
w Referacie Finasowo-Budżetowym
Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- kontrola formalno-rachunkowa sprawozdań budżetowych jednostek organizacyjnych gminy,
- sporządzanie sprawozdawczości budżetowej w zakresie budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
- ewidencja pozabilansowa uchwał i zarządzeń w zakresie planowania dochodów i wydatków budżetu,
- bieżąca analiza sprawozdań oraz wnioskowanie o dokonanie zmian,
- prowadzenie rejestru zawieranych umów
- prowadzenie księgowości sołectw,
Wymagania niezbędne :
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości i finansów,
- znajomość obowiązujących przepisów prawa regulującego zasady
rachunkowości, ewidencję księgowo – budżetową oraz sprawozdawczość
finansową,
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,
komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- wysoka kultura osobista, zdolność zapobiegania konfliktom,
- umiejętność pracy w zespole,
Wymagania dodatkowe :
- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość obsługi urządzeń informatycznych,
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami
- kopia pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni paw publicznych ,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy),
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
“wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1593 ze zmianami)”
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
“stanowisko ds. sprawozdawczości finansowej”
należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
w terminie do dnia 19.02.2007 roku
(liczy się data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy)
Aplikacje które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie
n i e b ę d ą r o z p a t r y w a n e.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w budynku Urzędu ul.Rynek 1 oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.skwierzyna.iap.pl)
Skwierzyna,dnia 2007.02.06
Burmistrz Miasta i Gminy
Arkadiusz Piotrowski
|