BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKWIERZYNA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
stanowisko ds. zamówień publicznych
.
1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego
b) korzystanie z pełni praw publicznych
c) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
d) wykształcenie wyższe;
e) znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego,
f) znajomość obsługi urządzeń informatycznych,
g) dobry stan zdrowia,
h) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych,
b) kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
c) odporność na stres,
d) wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) kompleksowa obsługa związana z publikacją ogłoszeń o wszczęciu postępowania, o wyborze najkorzystniejszej oferty, o zawarciu umowy z wybranym wykonawcą na stronach internetowych
b) stały monitoring mediów elektronicznych oraz aktualizowanie informacji związanych z procedurą przetargową
c) zamieszczanie pełnej dokumentacji przetargowej na stronie internetowej urzędu,
d) opracowywanie rocznych harmonogramów zamówień publicznych,
e) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych,
f) obsługa administracyjna komisji przetargowych,
g) sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
b) list motywacyjny,
c) kopia pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego
d) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
i kwalifikacje ( dyplomy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe )
g) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
h) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1593 ze zmianami)”
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
„stanowisko ds. zamówień publicznych”
należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta i Gminy
ul.Rynek 1
66-440 Skwierzyna
w terminie do dnia 26.03.2007 roku do godz. 16.00
Liczy się data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.skwierzyna.iap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu
ul. Rynek 1.
|