http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
INFORMACJE 
 
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referat finansowo-budżetowy 12 marca 2007

BURMISTRZ  MIASTA I GMINY SKWIERZYNA

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:

Zastępca Skarbnika Gminy – Głównego Księgowego Budżetu- Kierownika Referatu Finansowo-Budżetowego

.

 

 

1.       Wymagania niezbędne, które powinna spełniać osoba:

a)       jest  obywatelem polskim,

b)       ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

c)       nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

d)       nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie,

e)       posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne,

f)        posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości jednostek samorządu terytorialnego na stanowisku związanym z księgowością budżetową, przypadającą bezpośrednio przed okresem składania  oferty,

g)       bardzo dobrze zna przepisy w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, podatków, sprawozdawczości budżetowej oraz klasyfikacji budżetowej,

h)       posiada praktyczną umiejętność pracy na komputerze, a w szczególności w zakresie obsługi programów księgowych,

i)        posiada umiejętność i doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowniczym

 

2.       Wymagania dodatkowe:

a)       predyspozycje do wykonywania zadań głównego księgowego: odpowiedzialność, solidność, skrupulatność, umiejętność dokonywania analiz ekonomicznych,

b)       zdolność zapobiegania konfliktom,

c)       komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista,

d)       kreatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,

e)       znajomość przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych w zakresie dysponowania środkami publicznymi.

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)       prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,

b)       nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez  poszczególnych pracowników komórek organizacyjnych,

c)       nadzór nad wypełnianiem obowiązków służbowych przez podległych pracowników,

d)       prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami,

e)       opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości,

f)        prowadzenie egzekucji zaległości podatkowych i innych należności,

g)       gospodarka mandatami gotówkowymi i kredytowymi, ich ewidencja i windykacja,

h)       obsługa finansowo-księgowa zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, zleconych ustawami bądź zawartych w drodze porozumień,

i)        prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz inwentarza.

 

4.       Wymagane dokumenty:

a)       życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),

b)       list motywacyjny,

c)       kopia pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,

d)       oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

e)       oświadczenie kandydata o niekaralności w zakresie określonym w pkt.1 c,d ,

f)        kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie 

      i kwalifikacje ( dyplomy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe ),

g)       kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),

h)       oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).

 

W  przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: 

wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych  (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1593 ze zmianami)”

 

Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem :

„stanowisko : Zastępca Skarbnika”

należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna lub drogą pocztową na adres:

Urząd Miasta i Gminy

ul.Rynek 1

      66-440 Skwierzyna                                                                                                  

                                                                                                                                                            

                                                                                                                                                            

 

w terminie do dnia 26.03.2007 roku do godz. 16.00

Liczy się data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.skwierzyna.iap.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu

ul. Rynek 1
««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323347   Interaktywna Polska