BURMISTRZ MIASTA I GMINY SKWIERZYNA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Stanowisko ds. prawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie
.
- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) wykształcenie wyższe prawnicze
d) posiadanie uprawnień radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych
e) posiadanie łącznie co najmniej 4- letniego stażu pracy na:
· stanowiskach urzędniczych w jednostkach samorządowych,
· lub w służbie cywilnej,
· lub w służbie zagranicznej z wyjątkiem stanowisk obsługi,
· lub w innych urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
· oraz na kierowniczych stanowiskach państwowych
f) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
g) nieposzlakowana opinia,
h) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku,
i) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
j) bardzo dobra znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa samorządowego, prawa spółek
- Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy samodzielnej,
b) odpowiedzialność, komunikatywność,
c) rzetelność i staranność,
d) kreatywność,
e) dyspozycyjność,
f) wysoka kultura osobista,
g) znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej, internetu.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· świadczenie pomocy prawnej ( udzielanie porad prawnych )
· sporządzanie opinii prawnych,
· opracowywanie projektów aktów prawnych,
· występowanie w imieniu gminy przed sądami i urzędami,
- Wymagane dokumenty:
a) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
b) list motywacyjny,
c) kopia pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
d) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
i kwalifikacje ( dyplomy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe ),
g) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
h) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1593 ze zmianami)”
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
„Nabór - stanowisko ds. prawnych ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna lub drogą pocztową na adres: Urząd Miasta i Gminy, ul.Rynek 1, 66-440 Skwierzyna
w terminie do dnia 13.11.2007roku do godz.15.15. Liczy się data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o przebiegu naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.skwierzyna.iap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu.
Skwierzyna dnia, 2007.10.29 BURMISTRZ
Arkadiusz Piotrowski
|