http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
UCHWAŁY RADY MIEJSKIEJ IV KADENCJI
UCHWAŁY I PROJEKTY RADY MIEJSKIEJ V KADENCJI
PLAN PRACY KOMISJI RADY MIEJSKIEJ
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
UCHWAŁY I PROJEKTY RADY MIEJSKIEJ V KADENCJI 
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE 
 
V/45/07
 

UCHWAŁA NR V/45/07

RADY MIEJSKIEJ W SKWIERZYNIE

Z DNIA 29 MARCA 2007 R.




UCHWAŁA BUDŻETOWA NA 2007 ROK

MIASTA I GMINY SKWIERZYNA



Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 ze zm.) oraz art. 165, art. 184, art. 188 ust. 2 i art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.).



Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1


Dochody budżetu gminy w wysokości 35.196.101 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.



§ 2


  1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 35.946.101 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.

  2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 - 2010 zgodnie z załącznikiem nr 3, zadania inwestycyjne w 2007 roku -załącznik 3a.

  3. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 7.380.624 zł, zgodnie z załącznikiem nr 4.



§ 3


1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 750.000 zł, który zostanie pokryty przychodami

pochodzącymi z:

  1. zaciąganych kredytów w kwocie - 750.000 zł,


  1. Przychody budżetu w wysokości 2.000.000 zł, rozchody w wysokości 1.250.000 zł, zgodnie z załącznikiem nr 5.






§ 4


  1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 6.

  2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej, zgodnie z załącznikiem nr 7.



§ 5


  1. Ustala się dochody w kwocie 180.308 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 172.808 zł na realizację zadań określonych w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

  2. Ustala się wydatki w kwocie 7.500 zł na realizację zadań określonych w Programie Przeciwdziałania Narkomanii.



§ 6


  1. Plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie, dla:

  1. zakładów budżetowych: przychody – 1.027.563 zł, wydatki – 1.027.649 zł,

  2. gospodarstw pomocniczych jednostek budżetowych: przychody – 808.148 zł, wydatki – 806.420 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 8.





§ 7


  1. Dotacje przedmiotowe dla Ośrodka Sportu i Rekreacji:

  1. z tytułu dopłaty do utrzymania i eksploatacji obiektów

sportowo- rekreacyjnych - 165.410 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 9.

  1. Dotacje podmiotowe dla:

  1. gminnych instytucji kultury na łączną kwotę - 443.800 zł,

  2. działających na terenie gminy publicznych przedszkoli w wysokości - 532.487 zł

zgodnie z załącznikiem nr 10.

  1. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę – 316.850 zł, zgodnie załącznikiem nr 11.





§ 8


  1. Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:

  1. przychody - 90.000 zł,

  2. wydatki - 97.000 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 12.





§ 9


Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:

  1. sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu                   - w kwocie 1.000.000 zł;

  2. sfinansowanie planowanego deficytu budżetu      - w kwocie 2.000.000 zł;



§ 10


Upoważnia się Burmistrza do:

  1. zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 1.000.000 zł,

  2. zaciągania zobowiązań:

    1. na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, na programy i projekty realizowane ze środków Unii Europejskiej lub bezzwrotnych środków zagranicznych oraz na zadania wynikające z kontraktów wojewódzkich do wysokości określonej w załącznikach nr 3 i nr 4,

    2. z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania gminy i termin zapłaty upływa w 2008 roku na łączną kwotę 2.000.000 zł,

  3. dokonywania zmian w planie wydatków z wyłączeniem przeniesień wydatków między

działami.

  1. przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków jednostki w ramach tego samego rozdziału klasyfikacji budżetowej, za wyjątkiem wydatków na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń oraz wydatków majątkowych

  2. przekazania kierownikom innych jednostek organizacyjnych gminy uprawnień do dokonywania przeniesień w planie wydatków,

  3. udzielania w roku budżetowym poręczeń i gwarancji do łącznej kwoty 5.000.000 zł,

  4. lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.





§ 11


Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Skwierzyna.


§ 12


Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy.



Przewodniczący Rady Miejskiej

Stanisław Kretkiewicz

 

Do pobrania:

uchwala_budzetowa_2007.pdf (440.45 Kb)



««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323372   Interaktywna Polska