http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2005 
PRZETARGI 
 
osoba odpowiedzialna za informację: Tomasz Jastrzębski
ZP-3410-25/B/2005
  Skwierzyna 05.09.2005 r.

ZP-3410-25/B/2005



OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna

ul. Rynek 1

66-440 Skwierzyna

REGON: 210966929

NIP 596-00-07-647

    2 Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539.

    Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont nawierzchni ulic. Jagiełły,

    Moniuszki, Plebańskiej i Ratuszowej w Skwierzynie-ułożenie nawierzchni z mieszanek

    mineralno-bitumicznych grysowych asfaltowych, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po

    zagęszczeniu.

    CPV 45233252-0

    3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia

    nie przekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO

4. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:

a) imię i nazwisko: Zbigniew Czapliński

b) telefon: 0 95 7216 529

c) nr lokalu: 31

d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8:00 -15:00.

5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22

ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

6. Miejsce i termin składania ofert: 20.10.2005 r. godz. 9.00 w siedzibie zamawiającego –

pokój 18.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert: 20.10.2005 r. godz. 10.00 – sala posiedzeń UMiG

Skwierzyna.

8. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

- cena - 100%

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie 67 pzp.

11. Wymagany termin realizacji zamówienia do 15.12.2005 r.

12. Termin związania z ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert.

13. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:

  1. osobiście - w siedzibie zamawiającego (pokój 31),

                                                                                                          Skwierzyna, dnia 20.10.2005

ZP 3410-25/U/2005

Burmistrz Miasta i Gminy w Skwierzynie działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.117 z póź. zmianami) informuję, iż postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na remont nawierzchni ulic. Jagiełły, Moniuszki, Plebańskiej i Ratuszowej w Skwierzynie-ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych asfaltowych, warstwa ścieralna o grubości 3 cm po zagęszczeniu zostaje unieważnione.



 




««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska