http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2005 
PRZETARGI 
 
osoba odpowiedzialna za informację: Tomasz Jastrzębski
ZP-/ZGK/4/2005

Zakład Gospodarki Komunalnej Skwierzyna 28.10.2005r.

Spółka z o.o.

ul. Chrobrego 5

66-440 Skwierzyna

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo

zamówie publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) Zakład

Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. informuje, że postępowanie o udzielenie

zamówienia publicznego na pełnienie roli Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

zadania inwestycyjnego

p.n. „Przebudowa kanalizacji ściekowej w ulicach: Powstaców

Wielkopolskich, J. Piłsudskiego, S. Batorego, II – go Lutego,

Portowej, S. Matejki w Skwierzynie.”

zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 Ustawy.

 

Uzasadnienie  

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. w Skwierzynie na etapie przygotowania inwestycji otrzymał decyzję od Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, w której warunkiem uzyskania zezwolenia na wykonanie prac objętych inwestycją w pasie drogi krajowej Nr 3 na odcinku ulic II go lutego oraz ul. S. Batorego było wykonanie przebudowy kanalizacji ściekowej przed planowanym remontem drogi przez GDDKiA. W konsekwencji zaplanowany koszt modernizacji kanalizacji obejmuje również odtworzenie nawierzchni wymienionej drogi krajowej Nr 3. Obecnie prowadzone są uzgodnienia dotyczące  synchronizowania terminów obu inwestycji tj. przebudowy kanalizacji ściekowej i przebudowy drogi, co pozwoli zmniejszyć w sposób znaczący koszty przebudowy kanalizacji ściekowej. Procedura związana z realizacją inwestycji podjęta będzie niezwłocznie po zakoczeniu uzgodnie w zakresie terminu i zakresie prac odtworzeniowych. Okoliczności powyższe powodują, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Tym samym wyczerpana została przesłanka z art. 93 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest w tej sytuacji

nieuzasadnione.

W imieniu Zamawiającego:

Prezes Zarządu mgr Jarosław Kręgielski

 
 
 
Skwierzyna 21.10.2005 r.

ZP-/ZGK/4/2005

OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1. Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o.

ul. Chrobrego 5
66-440 Skwierzyna
REGON: 210016091
NIP: 596-00-04-494
tel.:(0-95) 7 170 880, faks:(0-95) 7 170 409

(CPV 74231540-4)

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi w zakresie:
Pełnienie roli Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zadania inwestycyjnego p.n.:
Przebudowa kanalizacji ściekowej w ulicach: Powstańców Wielkopolskich, J. Piłsudskiego, S. Batorego, II ; go Lutego, Portowej, S. Matejki w Skwierzynie;

Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru:
- weryfikacja posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz weryfikacja rozwiązań technicznych, technologicznych i materiałowych i uzyskanie dla, zaakceptowanych przez Zamawiającego, projektów zamiennych wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń;
- pomoc w podpisaniu umowy na roboty ogólnobudowlane , sanitarne;
- przekazanie Wykonawcy placu budowy;
- ogólnym nadzorze nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem;
- stałym uczestnictwie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego;
- wydawaniu zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym;
- podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu;
- prowadzeniu nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym;
- prowadzeniu rozliczeń związanych z realizacją inwestycji oraz rozliczeniu końcowym inwestycji (określenie wartości środka trwałego będącego wynikiem realizowanej inwestycji);
- stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego.
Zakres prac zgodny jest z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w SIWZ.
3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO. 4. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
a) imię i nazwisko: Jarosław Kręgielski; telefon: (0-95) 7 170 880; nr lokalu: 11, godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8:00 -14:00. 5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
6. Miejsce i termin składania ofert: do godz. 11.00 dnia 09.11.2005 r. w siedzibie zamawiającego nr lokalu 11.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert: godz. 12.00 dnia 09.11.2005 r.; sala posiedzeń ZGK Spółka z o. o.
8. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
- cena - 100%
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych wariantowych.
10. Zamawiajacy przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 PZP.
11. Terminy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.:Przebudowa kanalizacji ściekowej w ulicach: Powstańców Wielkopolskich, J.Piłsudskiego, S. Batorego, II go Lutego, Portowej, S. Matejki w Skwierzynie. od 15.01.2006 r. do 30.09.2006 r.
12. Wymagany termin pełnienia roli Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: od 16.11.2005 r. do czasu upływu terminu rękojmi i gwarancji określonego przez Wykonawcę robót ogólnobudowlanych sanitarnych.
13. Termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert, do dnia 09.12.2005 r.
14. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:
§

osobiście - w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 11): 20,00 zł (kwota netto);
§

za zaliczeniem pocztowym - cena formularza: 20,00 zł (kwota netto) + koszt przesyłki.
15. Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium przez oferentów.
16. Zamawiający wymaga wpłacania zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie, która stanowi 5 % wynagrodzenia netto określonego w ofercie.
««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska