http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2005 
PRZETARGI 
 
osoba odpowiedzialna za informację: Tomasz Jastrzębski
ZP-3410-35/B/2005

                                  

Skwierzyna 01.12.2005 r.


OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna

ul. Rynek 1

66-440 Skwierzyna

REGON: 210966929

NIP 596-00-07-647

2. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta

i Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539.

Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont nawierzchni ul. Jagiełły,

Moniuszki, Plebańskiej i Ratuszowej w Skwierzynie. Ułożenie nawierzchni z

mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych asfaltowych, warstwa ścieralna

o grubości 3 cm po zagęszczeniu.


CPV 45233252-0


3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartość zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO

4. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:

a) imię i nazwisko: Zbigniew Czapliński

b) telefon: 0 95 7216 529

c) nr lokalu: 31

    d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu:

     8.00-15.00

5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22

ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę

dokumentów.

6. Miejsce i termin składania ofert: 16.12.2005 r. godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego –

pokój 18.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert: 16.12.2005 r. godz.12.00 – sala posiedzeń UMiG

Skwierzyna.

8. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

- cen -100%

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

10. Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.05.2006 r.

11. Termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert.

12. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:

osobiście - w siedzibie zamawiającego (pokój 31)

Skwierzyna 2005.12.21


ZP-3410-35/B/2005

                                                                                               Wg rozdzielnika

Burmistrz Miasta i Gminy w Skwierzynie działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.117 z póź. zmianami) informuję, iż w zakończonym postępowaniu przetargowym, przetargu nieograniczonego na wykonanie robót drogowych związanych z remontem nawierzchni ulic: Jagiełły, Moniuszki, Plebańskiej, Ratuszowej w Skwierzynie

została wybrana oferta:

DROGBUD” Przedsiębiorstwo Robót Drogowych, ul. Sobieskiego 14,

66-200 Świebodzin

jako najkorzystniejsza oferta,

oferując:

- cena netto – 181.051,20 zł

słownie: sto osiemdziesiąt jeden tysięcy pięćdziesiąt jeden 20/100 zł

- cena brutto – 220.882,46 zł

słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy osiemset osiemdziesiąt dwa 46/100 zł

- Termin gwarancji – 36 miesięcy


Pouczenie o środkach odwoławczych:


Oferentom przysługuje prawo do protestu i odwołań zgodnie z art. 180 i 184 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.)


Rozdzielnik:


  1. DROGBUD” Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

ul. Sobieskiego 14,

66-200 Świebodzin

2. A/A



««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska