Skwierzyna 07.12.2005 r.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
REGON: 210966929
NIP 596-00-07-647
2. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu
Miasta i Gminy w Skwierzynie
tel. 095 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539,.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa nawierzchn ulic: - ul. Jana Pawła II w Skwierzynie o pow. 1.100,76 m2( nawierzchnia z kostki brukowej bet. gr. 8 cm )
CPV -45233120-6 - prace budowlane dot. dróg
3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia
nieprzekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO
4. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
a) imię i nazwisko: Zbigniew Czaplińsk
b) telefon: 0 95 7216 529
c) nr lokalu: 31
d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8:00 -15:00.
5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22
ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
6. Miejsce i termin składania ofert: 22.12.2005 r. godz. 1100 w siedzibie zamawiającego – pokój 18.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert: 22.12.2005 r. godz.12.00 – sala posiedzeń UMiG Skwierzyna.
8. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
- cena - 100 %
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.05.2006 r.
12. Termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert.
13. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:
-
osobiście - w siedzibie zamawiającego (pokój 31),
-
lub za zaliczeniem pocztowym cena formularza: 25,00 zł
Skwierzyna 2005.12.23
ZP-3410-36/B/2005
Wg rozdzielnika
Burmistrz Miasta i Gminy w Skwierzynie działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.117 z póź. zmianami) informuję, iż w zakończonym postępowaniu przetargowym, przetargu nieograniczonego na przebudowę nawierzchni ul. Jana Pawła II w Skwierzynie
została wybrana oferta:
„INSTALKO” Roman Strzelczyk, ul. Konstytucji 3 Maja 4/6, 66-300 Międzyrzecz
jako najkorzystniejsza oferta,
oferując:
- cena netto – 189.934,46 zł
słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset trzydzieści cztery 46/100 zł
- cena brutto – 231.720,04 zł
słownie: dwieście trzydzieści jeden tysięcy siedemset dwadzieścia 04/100 zł
Pouczenie o środkach odwoławczych: Oferentom przysługuje prawo do protestu i odwołań zgodnie z art. 180 i 184 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
-
Rozdzielnik:
-
„INSTALKO”
Roman Strzelczyk
ul. Konstytucji 3 Maja 4/6
66-300 Międzyrzecz
2. A/A
|