http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2005 
PRZETARGI 
 
osoba odpowiedzialna za informację: Tomasz Jastrzębski
ZP_3410-36/B/2005
 

Skwierzyna 07.12.2005 r.

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna

ul. Rynek 1

66-440 Skwierzyna

REGON: 210966929

NIP 596-00-07-647

2. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu

    Miasta i Gminy w Skwierzynie

    tel. 095 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539,.

     Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa nawierzchn ulic: - ul. Jana Pawła II w Skwierzynie o pow. 1.100,76 m2( nawierzchnia z kostki brukowej bet. gr. 8 cm )

    CPV -45233120-6 - prace budowlane dot. dróg

    3. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia

    nieprzekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO

4. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:

a) imię i nazwisko: Zbigniew Czaplińsk

b) telefon: 0 95 7216 529

c) nr lokalu: 31

d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8:00 -15:00.

5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22

ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

6. Miejsce i termin składania ofert: 22.12.2005 r. godz. 1100 w siedzibie zamawiającego – pokój 18.

7. Miejsce i termin otwarcia ofert: 22.12.2005 r. godz.12.00 – sala posiedzeń UMiG Skwierzyna.

8. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

- cena - 100 %

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

11. Wymagany termin realizacji zamówienia do 30.05.2006 r.

12. Termin związania ofertą - 30 dni od upływu terminu składania ofert.

13. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać:

  1. osobiście - w siedzibie zamawiającego (pokój 31),

  2. lub za zaliczeniem pocztowym cena formularza: 25,00 zł

    Skwierzyna 2005.12.23


    ZP-3410-36/B/2005


                                                                                                             Wg rozdzielnika

    Burmistrz Miasta i Gminy w Skwierzynie działając zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.117 z póź. zmianami) informuję, iż w zakończonym postępowaniu przetargowym, przetargu nieograniczonego na przebudowę nawierzchni ul. Jana Pawła II w Skwierzynie

    została wybrana oferta:

    INSTALKO” Roman Strzelczyk, ul. Konstytucji 3 Maja 4/6, 66-300 Międzyrzecz

    jako najkorzystniejsza oferta,

    oferując:

    - cena netto – 189.934,46 zł

    słownie: sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset trzydzieści cztery 46/100 zł

    - cena brutto – 231.720,04 zł

    słownie: dwieście trzydzieści jeden tysięcy siedemset dwadzieścia 04/100 zł


    Pouczenie o środkach odwoławczych: Oferentom przysługuje prawo do protestu i odwołań zgodnie z art. 180 i 184 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.)


  3. Rozdzielnik:


    1. INSTALKO”

    Roman Strzelczyk

    ul. Konstytucji 3 Maja 4/6

    66-300 Międzyrzecz

    2. A/A



««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska