http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2006 
PRZETARGI 
 
ZP –WS CKP - 3/2006 18 września 2006

Zatwierdzam:                                                Skwierzyna, dnia 18.09 2006.r.

 

 

ZP –WS CKP - 3/2006

 

Specyfikacja

istotnych warunków zamówienia

o wartości zamówienia poniżej 60 000 Euro

w trybie przetargu nieograniczonego

„Dostawa i montaż urządzenia do kontroli amortyzatorów w pojazdach dla Warsztatów Szkolnych CPK w Skwierzynie”

 

Specyfikacja zawiera 7 stron i 6 załączników.

1.Zamawiający :

Warsztaty Szkolne

Centrum Kształcenia Praktycznego w Skwierzynie

Ul. Mickiewicza 3

66 – 440 Skwierzyna

tel. (0-95) 717-03-05         fax. . (0-95) 717-03-04

e – mail: ckpskwierzyna@poczta.onet.pl

1.1 Składanie oświadczeń, wniosków, zapytań w niniejszym postępowaniu   prowadzone będzie w języku polskim i w formie pisemnej.

 

1.2 Tryb postępowania :

      Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

Postawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art.10. ust 1, oraz art. 39 - 46 ustawy z dnia 29. stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 09.lutego 2004.r. Nr 19 poz. 177 z póżn. zm.).

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1/ Ustawa z dnia 29. stycznia 2004.r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.   z 2004.r. poz.177 z póz. zm.),

2/ Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.kwietnia 2004.r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu  o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004.r. Nr 71 poz. 645),

3/ Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22. maja. 2006.r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz. U. z 2006.r. Nr 87 poz.610).

 

2. Przedmiot zamówienia.

Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)

33200000-2 i 50922000-4

Dostawa wraz z montażem urządzenia:

CVP 33200000-2

-  nazwa: urządzenie do kontroli amortyzatorów w pojazdach bez konieczności ich wymontowywania, z komputerem, monitorem 17˝, drukarką atramentową kolorową i urządzeniem zdalnego sterowania, do montażu na kanałach przeglądowych,

-  tryb pomiaru: automatyczny i ręczny z zastosowaniem urządzenia opartego na metodzie EUSAMA

-  rodzaj pomiarów: działanie amortyzatorów, nacisk koła i rzeczywista masa całkowita pojazdu,

-  sterowanie: zdalne i z pulpitu,

- maksymalny nacisk koła: 10 kN,

- rozstaw kół: min. nie więcej niż 900 mm

   max. nie mniej niż 2200 mm,

- zakres pomiaru: 0 – 99%.

- miejsce dostawy: Warsztaty Szkolne CKP w Skwierzynie,

- jednostka miary: zestaw,

- ilość: 1.

CVP 50922000-4

-  nazwa: montaż urządzenia do kontroli amortyzatorów w pojazdach na istniejących fundamentach i instalacja urządzeń towarzyszących oraz przeszkolenie pracowników obsługi,

-  miejsce montażu: kanał przeglądowy w Warsztatach Szkolnych CKP w Skwierzynie.

 

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzenia do kontroli amortyzatorów w pojazdach oraz urządzeń towarzyszących wraz z montażem  i przeszkolenie pracowników obsługi w siedzibie Zamawiającego.

Wykonawca dostarczy urządzenie własnym transportem i na własne ryzyko. Montaż urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi własnymi siłami na własny koszt. Zamawiający wykona fundament do montażu urządzenia na podstawie projektu złożonego przez Wykonawcę.

 

3.1. Ofert częściowych: Nie dopuszcza się oferty częściowej.

3.2. Oferta wariantowa: Nie dopuszcza się oferty wariantowej..

4. Termin wykonania zamówienia:

     20 dni od daty podpisania umowy.

5. Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.       Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym.

2.       Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia.

3.       Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.

4.       Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia.

5.       Wyrażą zgodę na płatności w ratach, tj.

      I rata – 25.000,00 zł brutto, płatne do 30 dni licząc od dnia złożenia faktury,

II rata - pozostała część należności  płatna do 30.06.2007.r.

6.       Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004r, poz. 177).

7.       Złożą komplet dokumentów wymienionych w punkcie 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

6. Wadium:

 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

7. Dokumenty składające się na ofertę:

Do oferty należy załączyć następujące dokumenty

1.       Wypełniony formularz ofertowy (zał.1).

2.       Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2).

3.       Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. 3).

4.       Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca:

- nie zalega z opłacaniem podatków i opłat,

lub  uzyskał prawem

- zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności,

lub uzyskał prawem

- wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

5.       Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca:

- nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,

lub  uzyskał prawem

- zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności,

lub uzyskał prawem

- wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

6.       Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy wraz z pełnomocnictwami.

7.       Doświadczenie Wykonawcy (zał. 6).

8.       Certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego.

9.       Projekt fundamentów do instalacji urządzenia na kanale przeglądowym.

8.        Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9.      Termin związania ofertą ustala się na okres 30 dni licząc pierwszy dzień, jako dzień składania ofert.

 

10.     Informacji nt. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak również realizacji przedmiotu zamówienia udziela:

Andrzej Śniadecki  Dyr. CKP,

tel. nr (0-95) 717-03-05, fax nr (0-95) 717-03-04  

e-mail : ckpskwierzyna@poczta.onet.pl

 

11. Kryteria oceny ofert:

1. Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się:

Nazwa kryterium

Waga

Cena

85

Okres udzielonej gwarancji (w miesiącach)

15

 

2. Sposób oceny oferty pod względem kryteriów ceny:

                                       cena najkorzystniejsza

                             K = --------------------------------   x  85

                                              cena ofertowa

 

Oferta najtańsza w tym kryterium otrzyma 85 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej wg w/w formuły.

 

3. Sposób oceny oferty pod względem kryterium okresu gwarancji:

 

                              najdłuższy okres oferowanej gwarancji (w miesiącach)

                    K = -------------------------------------------------------------------- x  15

                                   okres gwarancji w ofercie badanej (w miesiącach)

 

Oferta z najdłuższym okresem udzielanej gwarancji otrzyma 15 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej wg w/w formuły.

 

Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma  łącznie największą ilość punktów.

 

12 Zgodnie z art.3 ust. 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001r o cenach, cena wykonania  zamówienia obejmuje wszystkie elementy składowe, za wykonanie, których Zamawiający jest zobowiązany Wykonawcy zapłacić, w tym również podatek VAT.

 

W cenie należy uwzględnić koszt dostawy i montażu urządzenia w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników obsługi i koszty obsługi serwisowej w proponowanym okresie gwarancyjnym.

 

Cenę należy podać w złotych polskich – brutto z wydzieleniem wartości podatku VAT.

Cena powinna być podana w złotych polskich, w sposób następujący:

    Zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji.

13. Ofertę należy przygotować w sposób następujący:

Ofertę złożyć w opakowaniu opisanym:

·        adresem Zamawiającego,

·        hasłem: „Dostawa i montaż urządzenia do kontroli amortyzatorów dla Warsztatów Szkolnych CKP w Skwierzynie”,

·        oraz napisem:„NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 11,00 DNIA 09.10.2006.r.”

-  dokumenty oferty powinny być złożone wewnątrz opakowania w kopercie wewnętrznej opisanej jak wyżej i oznaczonej pieczęcią firmy

 -       kopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną

( do oferty należy załączyć pełnomocnictwo).

 

14. Termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia 09.10..2006.r. do godziny 10,30

Oferty należy składać w Warsztatach Szkolnych Centrum Kształcenia Praktycznego w Skwierzynie, ul. Mickiewicza 3 66-440 Skwierzyna, pok. nr 7.

 

15.Otwarcie ofert.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.10.2006.r.. o godzinie 11,00 w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 12.

 

16. Kary umowne.

Z tytułu nie należytego wykonania, Zamawiający przewiduje zastosowanie kar umownych:

-         za odstąpienie od realizacji przedmiotu umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, 20,00 % ceny przedmiotu umowy,

-         za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Zamawiający 10,00 % wartości umowy.

 

17      Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.

 

18. Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Wybrany wykonawca, oraz wszyscy wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zostaną niezwłocznie powiadomieni o wyborze oferty, o wykluczeniu z postępowania, o odrzuceniu ofert.

      Termin i miejsce zawarcia umowy zostanie określone w zawiadomieniu.

 

19. Środki ochrony prawnej:

1.    Środki ochrony prawnej określa dział VI, rozdziały 1-4 (art. 179 – 198) ustawy z dnia 29 lutego 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 04.19.177 z późn. zm.).

2.    Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z zastrzeżeniem protestu dotyczącego specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert.

3.    Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.

4.    Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony.

5.    Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.

                                                                                                             Opracował

                                                                                     Marek Karmiński

Skwierzyna, dnia 18.09.2006.r.

 

Załączniki do SIWZ:

Zalacznik_nr_1.pdf (105.83 Kb) - Formularz ofertowy wykonawcy. 

Zalacznik_nr_2.pdf (80.91 Kb) - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Zalacznik_nr_3.pdf (82.52 Kb) - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania.

Zalacznik_nr_4.pdf (73.58 Kb) - Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy.

Zalacznik_nr_5.pdf (117.69 Kb) - Wzór umowy.

Zalacznik_nr_6.pdf (88.19 Kb) - Doświadczenie wykonawcy.

««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska