http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2006 
PRZETARGI 
 
ZP-3410-31/B/2006 09 października 2006
 

ZP-3410- 31/B/2006

Skwierzyna dnia 02.10.2006


O g ł o s z e n i e


Gmina Skwierzyna przez Burmistrza Miasta i Gminy Skwierzyna 66-440 Skwierzyna ul. Rynek 1

ogłasza przetarg nieograniczony na :

Modernizacja drogi gminnej wraz z odwodnieniem w ul. Kwiatowej w Murzynowie gmina Skwierzyna

( CPV 45233120 – 6, CPV 45233220 – 7, CPV 45233222 - 1 )


Zakres prac obejmuje:


  1. Roboty przygotowawcze i ziemne

    a) Rozebranie podbudowy z masy mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm mechanicznie – 500 m2

    b) rozebranie podbudowy z masy betonowej gr. 12 cm – 50 m2

    c) Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu transp.

    gruzu sam. samowyładowczym na odl. 1 km. - 233,75 Mg

    d) Koryta wykonane na całej szerokości jezdni mechanicznie, gł.20 cm, grunt kat.I-IV – 1.176,00 m2

    e) koryta wykonane na całej szerekości pod wjazdy ba posesje głębokości 20 cm grunt kat.I-IV - 173,25 m2

    f) wywóz gruntu z koryta wywrotkami z załadunkiem mech na odl.do 1 km - 662,59 m2

  2. Roboty drogowe

    a) Warstwa odsączająca z piaski grubości 10 cm – 1.665,25 m2

    b) Podbudowa z kruszyw łamnych warstwa dolna o gr. 15 cm po zaęszczeniu – 1.176,00 m2

    c) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem – 1.176,00 m2

    d) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem (wjazdy) – 173,25 m2

    e) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 cm układanej na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem (chodnik) – 158,00 m2

    f) Ustawianie krawężników betonowych ulicznych 15x30 cm na gotowej ławie betonowej – 162,00 m

    g) Ustawianie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm na gotowej ławie betonowej – 288,00 m

    h) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej z wypełniniem spoin piaskiem – 180,00 m.

    i) Słupki do znaków drogowych + znaki drogowe – szt 6

3. Odwodnienie

    a) Wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych 1000 mm głęb. 3,0 m – szt 3

czas realizacji zamówienia ……….................... do 31maja 2007r

termin składania ofert…………………………………06 listopad 2006 do godz. 11.00


termin otwarcia ofert………………………………….06 listopad 2006 r o godz. 12. 00


miejsce składnia ofert ;.........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1 , 66-440 Skwierzyna – sekret Pok. 18


miejsce otwarcia ofert ;..........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1 , 66-440 Skwierzyna – sala posiedzeń


osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami;

w zakresie procedury przetargowej.............................

Zbigniew Czapliński tel.(095) 7216 529

w zakresie przedmiotu zamówienia..........................................

Mirosław Galik tel.(095) 7216 536



kryteria oceny ofert : ......................................................cena - 100 %

wadium ………………………… 8.000zł ( osiem tysięcy złotych)


specyfikacja istotnych warunków zamówienia…………………….……….0 zł


zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych


zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających


termin związania z ofertą …………….……………. .30 dni


zabezpieczenia ………………………………………w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto


specyfikacja istotnych warunków zamówienia ………………do odbioru w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1, pok 31 (II piętro)


Specyfikacja udostępniona jest na stronie internetowej: www.bip.skwierzyna.iap.pl



postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm)


Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie :

1. Kierownik Budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem.

2. Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności drogowej, musi posiadać :

  1. stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ),

  2. wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r – zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

3. posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie :

  1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł każda,

  2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści w zakresie drogowym ( brukarze ), sieci i instalacji sanitarnych, drogowych i elektrycznych,

  3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia ( maszyny do prac ziemnych, zagęszczarki gruntu, dźwigi o udźwigu min. 1,5t, betoniarki, środki transportu ciężarowego i dostawczego),

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł,

5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,

6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku :

  1. pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

  2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,

  3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że :

    • każdy z osobna :

  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania,

  2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,

  3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej,

    • wspólnie muszą wykazać, że :

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ),

  2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym,

  3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia,

  4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia.

  • przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że :

posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego,

Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.



Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania ww. wymienionych warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku :

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego.

  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  3. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych i kadry projektowej wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego.

  4. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.

  6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Kopie dokumentów muszą być potwierdzone “za zgodność z oryginałem”

przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.



Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 268, poz 52144 z dnia 09.10.2006r.


Zamieszczono na stronie internetowej : www.bip.skwierzyna.iap.pl dnia : 09.10.2006r


Wywieszono na tablicy ogłoszeń : 09.10.2006 r

Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ............ 2006 r

DO POBRANIA:

SIWZ.pdf

ZALACZNIKI__MURZYNOWO.doc

 PROJEKT UMOWY.doc

PRZEDMIAR ROBÓT.doc

SPECYFIKACJA TECHNICZNA.doc

INFORMACJA BiOZ.doc

CZ. OPISOWA.doc

CZ. OPISOWA.doc

Przeglądarka do plików *.dwf do pobrania z linku: DwfViewerSetup.exe (15 Mb.) 

nr sprawy: ZP-3410-31/B/2006

Skwierzyna, 07.11.2006r.

 

Otrzymują:

Wykonawcy, którzy złożyli oferty

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania na wykonanie robót drogowych związanych z:

“ Modernizacją drogi gminnej wraz z odwodnieniem ul. Kwiatowej w Murzynowie- Gmina Skwierzyna .”

Nr sprawy: ZP-3410-31/B/2006

  1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Burmistrz Miasta i Gminy informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
  2. Zakład Budowlany inż. Zbigniew Olejnik

    Różanki, ul. Niepodległości

    66-415 Kłodawa

    Uzasadnienie wyboru: Najniższa cena

    cena netto: 192.005,80 zł

    cena brutto: 234.247,08 zł

    Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w celu podpisania umowy w terminie do dnia 20.11.2006r.

    Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Pzp Burmistrz Miasta i Gminy Skwierzyna informuje, iż w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z p. zm.) – dział VI “Środki ochrony prawnej”. Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego.

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

Rozdzielnik do pisma: ZP-3410-31/B/2006

  1. Zakład Budowlany inż. Zbigniew Olejnik
  2. Różanki, ul. Niepodległości

    66-415 Kłodawa

  3. Zakład Wyrobów i Prefabrykatów Betonowych Dionizy Woinski
  4. ul. Wojska Polskiego 44

    66-435 Krzeszyce

  5. Firma INSTALKO
  6. Roman Strzelczyk

    ul. Konstytucji 3 Maja 4/6

  7. Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo- Usługowe
  8. NIEWIADOMSKI

    Niewiadomski Władysław

    ul. Pamiątkowa 32

    66-300 Międzyrzecz

  9. GOŚKA Handel – Usługi
  10. Małgorzata Cichocka

    ul. Pałacowa 5

    69-200 Sulęcin

  11. a/ a
««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska