http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2006 
PRZETARGI 
 
ZP-3410-39/D/2006 29 grudnia 2006

ZP-3410-39/D/2006

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna

ul. Rynek 1

66-440 Skwierzyna

REGON: 210966929

NIP 596-00-07-647

2. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539,.

Przedmiotem niniejszego postępowania jest roczna dostawa fabrycznie nowych i orginalnych artykułów eksploatacyjnych do drukarek kopiarek i faksów wyprodukowanych przez producenta urządzeń, na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie

- kod CPV 30124000-4 - części i akcesoria do maszyn biurowych

  1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO

4. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości

zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO

5. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:

a) imię i nazwisko: Zbigniew Czapliński

b) telefon: 0 95 7216 529

c) nr lokalu: 31

d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8.00-16.00

  1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
  • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz zawarte w SIWZ
  • nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy
  • złożą ważną ofertę wraz z wymaganymi dokumentami (na zasadach określonych w SIWZ)

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zosatnie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły “spełnia-nie spełnia”

  1. Dokumenty bezwględnie wymagane zgodnie z ustawą Pzp oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane:
  1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
  2. formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
  3. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ
  4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty:

  • aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki,
  • zaświadczenia z ZUS, US lub KRUS dotyczące każdego ze wspólników spółki
  • pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki (jeśli wynika ono z umowy musi być załączona umowa) lub złożenia dokumentów przeatrgowych podpisanych przez wszystkich wspóników

UWAGA: w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum)

  • w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formularzu oferty (załącznik nr 1) w części dotyczącej wskazania wykonawcy i dotyczących go danych – należy wpisać wszystkich wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane
  • w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączone – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest samodzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ppkt: 3,4
  • wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni złożyć jako jedno wspólne dla nich wszystkich oświadczenie wymienione powyżej w ppkt 1,2
  1. Miejsce i termin składania ofert: 12.01.2007 r. godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego – pokój 18.
  2. Miejsce i termin otwarcia ofert: 12.01.2007 r. godz.12.00 – sala posiedzeń UMiG Skwierzyna.

10. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

11. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

- cena -100%

12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

13. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 31.01.2007 do 31.01.2008r.

14. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia składania ofert.

  1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej

www.bip.skwierzyna.iap.pl lub odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (p. 31)

Umieszczono na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2006r,

Wywieszono na tablicy ogloszeń w dniu 28.12.2006r,

Zamieszczono na stronie internetowej Gminy : www.bip.skwierzyna.iap.pl w dniu

28.12. 2006r

Zdjęto ogłoszenie z tablicy ogłoszeń w dniu ..................... .....2006 r

 ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA :

1). Formularz cenowy :

 http://www.bip.iap.pl/gfx/skwierzyna/files/Rozporzadzenia/Cenowy_Formularz_Ofertowy.xls

2). SIWZ :

 http://www.bip.iap.pl/gfx/skwierzyna/files/Rozporzadzenia/SIWZ__mat._eksploat_07.doc

3). Projekt umowy :

http://www.bip.iap.pl/gfx/skwierzyna/files/Rozporzadzenia/umowa_art.elpl._2007.doc


Skwierzyna, dnia 17.01.2007r.

ZP-3410-39/D/2006

Otrzymują :

- wszyscy uczestnicy postępowania,

którzy złożyli oferty

wg rozdzielnika

Treść unieważnienia opublikowana na

stronie internetowej Zamawiającego

www.bip.skwierzyna.iap.pl

 

ZAWIADOMIENIE

 

Zawiadamiam, że z powodów wymienionych poniżej, na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr. 19 poz. 177 z póź. zm.) ,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przetargu

nieieograniczonego na wykonanie

Dostawy fabrycznie nowych i oryginalnych artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów wyprodukowanych przez producenta urządzeń ,

na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna

prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.00 euro opublikowanego :

znak OWP/2006/12/29-2308692

  • Biuletyn Informacji Publicznej www.bip.skwierzyna.iap.pl w dniu 29.12.2006r.
  • tablica ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie w dniu 29.12.2006r.

 

Uzasadnienie :

Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia w przedmiotowym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania przetargowego.

Wobec zaistniałej okoliczności , zamawiający postanawia unieważnić przedmiotowe postępowanie.

 

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – dział VI “Środki ochrony prawnej”.

 

 

Rozdzielnik do pisma, znak: ZP-3410-39/D/2006

  1. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne
  2. ZEMAR

    ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz

  3. MULTI-PAPIER S.C.
  4. ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin

  5. HURT-STEEL Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi i Energetycznymi
  6. ul. Kasprzaka 17, 41-303 Dąbrowa Górnicza

  7. AUTOMATYKA BIUROWA Sp. z o.o.
  8. Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa

  9. PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. Jawna
  10. ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź

  11. Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.
  12. ul. Promienista 121, 60-141 Poznań

  13. LAMBDA 3 Sp. z o.o.,
  14. ul. Żwirowa 41, 66-400 Gorzów Wlkp.

  15. Centrum Techniki Biurowej Sp. z o.o.

ul. Zamkowa 5e, 65-086 Zielona Góra

 

 

 

««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska