ZP-3410-39/D/2006
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
REGON: 210966929
NIP 596-00-07-647
2. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539,.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest roczna dostawa fabrycznie nowych i orginalnych artykułów eksploatacyjnych do drukarek kopiarek i faksów wyprodukowanych przez producenta urządzeń, na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie
- kod CPV 30124000-4 - części i akcesoria do maszyn biurowych
- Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO
4. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości
zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO
5. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
a) imię i nazwisko: Zbigniew Czapliński
b) telefon: 0 95 7216 529
c) nr lokalu: 31
d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8.00-16.00
- O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz zawarte w SIWZ
- nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy
- złożą ważną ofertę wraz z wymaganymi dokumentami (na zasadach określonych w SIWZ)
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zosatnie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły “spełnia-nie spełnia”
- Dokumenty bezwględnie wymagane zgodnie z ustawą Pzp oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane:
- formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
- formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
- oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty:
- aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki,
- zaświadczenia z ZUS, US lub KRUS dotyczące każdego ze wspólników spółki
- pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki (jeśli wynika ono z umowy musi być załączona umowa) lub złożenia dokumentów przeatrgowych podpisanych przez wszystkich wspóników
UWAGA: w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum)
- w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formularzu oferty (załącznik nr 1) w części dotyczącej wskazania wykonawcy i dotyczących go danych – należy wpisać wszystkich wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane
- w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączone – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest samodzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ppkt: 3,4
- wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni złożyć jako jedno wspólne dla nich wszystkich oświadczenie wymienione powyżej w ppkt 1,2
- Miejsce i termin składania ofert: 12.01.2007 r. godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego – pokój 18.
- Miejsce i termin otwarcia ofert: 12.01.2007 r. godz.12.00 – sala posiedzeń UMiG Skwierzyna.
10. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
11. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
- cena -100%
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 31.01.2007 do 31.01.2008r.
14. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia składania ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej
www.bip.skwierzyna.iap.pl lub odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (p. 31)
Umieszczono na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 28.12.2006r,
Wywieszono na tablicy ogloszeń w dniu 28.12.2006r,
Zamieszczono na stronie internetowej Gminy : www.bip.skwierzyna.iap.pl w dniu
28.12. 2006r
Zdjęto ogłoszenie z tablicy ogłoszeń w dniu ..................... .....2006 r
ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA :
1). Formularz cenowy :
http://www.bip.iap.pl/gfx/skwierzyna/files/Rozporzadzenia/Cenowy_Formularz_Ofertowy.xls
2). SIWZ :
http://www.bip.iap.pl/gfx/skwierzyna/files/Rozporzadzenia/SIWZ__mat._eksploat_07.doc
3). Projekt umowy :
http://www.bip.iap.pl/gfx/skwierzyna/files/Rozporzadzenia/umowa_art.elpl._2007.doc
Skwierzyna, dnia 17.01.2007r.
ZP-3410-39/D/2006
Otrzymują :
- wszyscy uczestnicy postępowania,
którzy złożyli oferty
wg rozdzielnika
Treść unieważnienia opublikowana na
stronie internetowej Zamawiającego
www.bip.skwierzyna.iap.pl
ZAWIADOMIENIE
Zawiadamiam, że z powodów wymienionych poniżej, na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr. 19 poz. 177 z póź. zm.) ,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przetargu
nieieograniczonego na wykonanie
Dostawy fabrycznie nowych i oryginalnych artykułów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów wyprodukowanych przez producenta urządzeń ,
na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.00 euro opublikowanego :
znak OWP/2006/12/29-2308692
- Biuletyn Informacji Publicznej www.bip.skwierzyna.iap.pl w dniu 29.12.2006r.
- tablica ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie w dniu 29.12.2006r.
Uzasadnienie :
Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia w przedmiotowym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania przetargowego.
Wobec zaistniałej okoliczności , zamawiający postanawia unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych – dział VI “Środki ochrony prawnej”.
Rozdzielnik do pisma, znak: ZP-3410-39/D/2006
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne
ZEMAR
ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz
- MULTI-PAPIER S.C.
ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin
- HURT-STEEL Przedsiębiorstwo Obrotu Wyrobami Hutniczymi i Energetycznymi
ul. Kasprzaka 17, 41-303 Dąbrowa Górnicza
- AUTOMATYKA BIUROWA Sp. z o.o.
Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. Jawna
ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź
- Zakłady Techniki Biurowej INFOBIUROTECHNIKA Sp. z o.o.
ul. Promienista 121, 60-141 Poznań
- LAMBDA 3 Sp. z o.o.,
ul. Żwirowa 41, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Centrum Techniki Biurowej Sp. z o.o.
ul. Zamkowa 5e, 65-086 Zielona Góra
|