ZP-341-19/07
Skwierzyna dnia 19.09.2007
O g ł o s z e n i e
Gmina Skwierzyna przez Burmistrza Miasta i Gminy Skwierzyna 66-440 Skwierzyna ul. Rynek 1
ogłasza przetarg nieograniczony na :
Opracowanie projektu wystroju wnętrz pomieszczeń, komunikacji ogólnej oraz dokumentacji budowlanej remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku Ratusza w Skwierzynie ul. Rynek 1.
( CPV 74222000-1) |
Zakres prac:
Zakres prac projektowych obejmuje:
1) Projekt wystroju wnętrz obejmujący parter, I piętro, II piętro wraz z klatka schodową w zakresie:
- układu posadzek z doborem materiałów i wytycznymi budowlanymi
- kolorystyka ścian i sufitów z elementami aranżacyjnymi
- dobór stolarki drzwiowej wewnętrznej
- dobór i rozmieszczenie oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego
Przy wykorzystaniu inwentaryzacji budowlanej budynku Ratusza dostarczonej przez Zamawiającego.
2) Opracowanie dokumentacji budowlanej, kosztorysowej (kosztorys inwestorski, przedmiar) wraz ze sporządzeniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, remontu instalacji centralnego ogrzewania budynku Ratusza
Przy wykorzystaniu dokumentacji branżowych zagospodarowania pomieszczeń piwnic budynku Ratusza w Skwierzynie.
czas realizacji zamówienia ………..................................do 30 listopad 2007r
termin składania ofert…………………………01 października 2007r. do godz. 11.00
termin otwarcia ofert………………………… .01 października 2007 r o godz. 12. 00
miejsce składnia ofert ;.....Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna – sekret Pok. 18
miejsce otwarcia ofert ;..........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna – sala posiedzeń
osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami;
w zakresie procedury przetargowej..........................................Zbigniew Czapliński tel.(095) 7216 529
w zakresie przedmiotu zamówienia..........................................Tadeusz Filipek tel.(095) 7216 533
kryteria oceny ofert : ......................................................cena - 100 %
specyfikacja istotnych warunków zamówienia…………………….……….0 zł
zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających art. 67 uzp
termin związania z ofertą…………………………………….……………. .30 dni
specyfikacja istotnych warunków zamówienia ………………do odbioru w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1, pok 31 (II piętro)
Specyfikacja udostępniona jest na stronie internetowej: www.bip.skwierzyna.aip.pl
postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm)
W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności,
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
II. Wykażą, że posiadają doświadczenie - opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, potwierdzając co najmniej dwoma referencjami wystawionymi przez inwestora.
III. Zatrudniając ewentualnych podwykonawców muszą przedstawić podwykonawców oraz powierzony im zakres prac i ich wartość w treści oferty. Zamawiający zastrzega , że podwykonawcom można powierzyć wykonanie prac, o wartości nie większej niż 30% oferowanej wartości zamówienia, a ponadto Zamawiający nie dopuszcza podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów:
Ad.I pkt 1)
a/ oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b/ odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia
Ad.I pkt 2)
a/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem opracowaniami stanowiącym przedmiot zamówienia.
b/ referencji potwierdzających, że opracowania wykazane w wykazie zostały należycie wykonane. Referencje wystawione przez inwestora mają potwierdzać należyte wykonanie :
→ co najmniej dwóch opracowań związanych z opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia
c/ wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W stosunku do osoby odpowiedzialnej za prowadzenie prac projektowych wymaga się złożenia kserokopii dokumentu stwierdzającego posiadanie przygotowania zawodowego do projektowania, wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Krajowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacaniu składek ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
Ad.I pkt 3 )
a/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności
b/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Ad.I. pkt 4 - Oświadczenie
Ad II. Referencje potwierdzające wykonanie opracowania.
Ad. III. Wykazu wykonanych robót (załącznik nr 4) i referencji
Ad. IV. Wykazu personelu ( załącznik nr 5 )
Ad. V Wykaz podwykonawców (załącznik 6)
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia – nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr......................,poz.................. z dnia .............
Zamieszczono na stronie internetowej :www.bip.skwierzyna.iap.pl dnia : ....................... 2007r
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : ...................... 2007 r
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2007
SIWZ_Urzad_2.doc (266.50 Kb)
|