http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2007 
PRZETARGI 
 
data publikacji: 20-09-2007 | 09:11
data ostatniej modyfikacji: 20-09-2007 | 09:11
ZP-341-19/07 20 września 2007

ZP-341-19/07

                                                                                                               Skwierzyna dnia 19.09.2007

 

O g ł o s z e n i e

 

Gmina Skwierzyna przez Burmistrza Miasta i Gminy Skwierzyna 66-440 Skwierzyna ul. Rynek 1

ogłasza przetarg nieograniczony na :

Opracowanie projektu wystroju wnętrz pomieszczeń, komunikacji ogólnej oraz dokumentacji budowlanej remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku Ratusza w Skwierzynie ul. Rynek 1.

( CPV  74222000-1)

 

Zakres prac:

Zakres prac projektowych obejmuje:

1)       Projekt wystroju wnętrz obejmujący parter, I piętro, II piętro wraz z klatka schodową  w zakresie:

- układu posadzek z doborem materiałów i wytycznymi budowlanymi

- kolorystyka ścian i sufitów z elementami aranżacyjnymi

- dobór stolarki drzwiowej wewnętrznej

- dobór i rozmieszczenie oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego

Przy wykorzystaniu inwentaryzacji budowlanej budynku Ratusza dostarczonej przez Zamawiającego.

2)       Opracowanie dokumentacji budowlanej, kosztorysowej (kosztorys inwestorski, przedmiar) wraz ze sporządzeniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, remontu instalacji centralnego ogrzewania budynku Ratusza  

Przy  wykorzystaniu dokumentacji branżowych zagospodarowania pomieszczeń piwnic budynku Ratusza  w Skwierzynie. 

 

czas realizacji zamówienia ………..................................do  30 listopad 2007r

 

termin składania ofert…………………………01 października 2007r. do godz. 11.00

termin otwarcia ofert………………………… .01 października 2007 r o godz. 12. 00

miejsce składnia ofert ;.....Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna – sekret Pok. 18

miejsce otwarcia ofert ;..........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1,         66-440 Skwierzyna – sala posiedzeń

osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami;

w zakresie procedury przetargowej..........................................Zbigniew Czapliński tel.(095) 7216 529

w zakresie przedmiotu zamówienia..........................................Tadeusz Filipek tel.(095) 7216 533

kryteria oceny ofert : ......................................................cena - 100 %

specyfikacja istotnych warunków zamówienia…………………….……….0 zł

zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających art. 67 uzp

termin związania z ofertą…………………………………….……………. .30 dni

specyfikacja istotnych warunków zamówienia ………………do odbioru w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1, pok 31 (II piętro)

Specyfikacja udostępniona jest na stronie internetowej: www.bip.skwierzyna.aip.pl

 

postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm)

 

W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności,

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

II. Wykażą, że posiadają doświadczenie - opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia,  potwierdzając co najmniej dwoma referencjami wystawionymi przez inwestora.

III. Zatrudniając ewentualnych podwykonawców muszą przedstawić podwykonawców oraz powierzony im zakres prac i ich wartość w treści oferty. Zamawiający zastrzega , że podwykonawcom można powierzyć wykonanie prac, o wartości nie większej niż 30% oferowanej wartości zamówienia,  a ponadto Zamawiający nie dopuszcza podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.

Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów:

Ad.I pkt 1)

a/ oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

b/ odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia

 

 

 

Ad.I pkt 2)

a/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem opracowaniami stanowiącym przedmiot zamówienia.

b/ referencji potwierdzających, że opracowania wykazane w wykazie zostały należycie wykonane. Referencje wystawione przez inwestora mają potwierdzać należyte wykonanie :

→ co najmniej dwóch opracowań związanych z opracowaniem dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia

 c/ wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W stosunku do osoby odpowiedzialnej za prowadzenie prac projektowych wymaga się złożenia kserokopii dokumentu stwierdzającego posiadanie przygotowania zawodowego do projektowania, wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Krajowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacaniu składek ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.

 Ad.I pkt 3 )

a/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności

b/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

 Ad.I. pkt 4 - Oświadczenie

Ad II.   Referencje  potwierdzające wykonanie opracowania.

Ad. III. Wykazu wykonanych robót (załącznik nr 4) i referencji

Ad. IV. Wykazu personelu ( załącznik nr 5 )

Ad. V    Wykaz podwykonawców (załącznik 6) 

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia – nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

 

 

  

 

Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr......................,poz.................. z dnia .............

Zamieszczono na stronie internetowej :www.bip.skwierzyna.iap.pl dnia : ....................... 2007r

Wywieszono na tablicy ogłoszeń : ...................... 2007 r

Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2007

 

SIWZ_Urzad_2.doc (266.50 Kb)

««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska