http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2007 
PRZETARGI 
 
data publikacji: 20-09-2007 | 09:13
data ostatniej modyfikacji: 20-09-2007 | 09:18
ZP-341-20/07 20 września 2007

ZP-341-20/07                                                                                     Skwierzyna dnia 19.09.2007

 

O g ł o s z e n i e

 

Gmina Skwierzyna przez Burmistrza Miasta i Gminy Skwierzyna 66-440 Skwierzyna ul. Rynek 1

ogłasza przetarg nieograniczony na :

 Wykonanie remontu kuchni  Internatu Zespołu Szkół  Technicznych  w Skwierzynie ul. 2 Lutego  23

( CPV  45453000-6, PCV  45310000-3, CPV 45442100-8)

 

Zakres prac:

Zakres prac został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót

czas realizacji zamówienia ………..................................do  30 listopada  2007r

 

termin składania ofert……………………………10 październik 2007 do godz. 11.00

 

termin otwarcia ofert……………………………10 październik 2007  r o godz. 12. 00

 

miejsce składnia ofert ;.....Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1,

66-440 Skwierzyna – sekret Pok. 18

 

miejsce otwarcia ofert ;..........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1,

66-440 Skwierzyna – sala posiedzeń

 

osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami;

w zakresie procedury przetargowej..........................................Zbigniew Czapliński tel.(095) 7216 529

w zakresie przedmiotu zamówienia..........................................Tadeusz Filipek tel.(095) 7216 533

 

kryteria oceny ofert : ......................................................cena - 100 %

wadium ……………………………………………... ……….2.800,00 zł

 

specyfikacja istotnych warunków zamówienia…………………….……….0 zł

 

zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

 

zamawiający  przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających art. 67 uzp

 

termin związania z ofertą…………………………………….……………. .30 dni

 

specyfikacja istotnych warunków zamówienia ………………do odbioru w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1, pok 31 (II piętro)

 

Specyfikacja udostępniona jest na stronie internetowej: www.bip.skwierzyna.aip.pl

 

postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm)

W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności,

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

II. Zaoferują minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane liczony od daty odbioru całości zamówienia.

III. Wykażą, że posiadają doświadczenie w zakresie  wykonywania robót remontowych ogólnobudowlanych, wykonanie ich winno być potwierdzone co najmniej dwoma referencjami wystawionymi przez inwestora. Każde zamówienie  o wartości nie mniejszej niż  70 tys. zł każde.

IV. Zatrudniając ewentualnych podwykonawców muszą przedstawić podwykonawców oraz powierzony im zakres prac i ich wartość w treści oferty. Zamawiający zastrzega , że podwykonawcom można powierzyć wykonanie robót, o wartości nie większej niż 30% oferowanej wartości zamówienia,  a ponadto Zamawiający nie dopuszcza podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.

Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów:

 

 

Ad.I pkt 1)

a/ oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

b/ odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia

Ad.I pkt 2)

a/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot 

b/ referencji potwierdzających, że roboty budowlane wykazane w wykazie zostały należycie wykonane. Referencje wystawione przez inwestora mają potwierdzać należyte wykonanie :

→ co najmniej dwóch robót związanych z wykonaniem robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł  każde zamówienie,

c/ wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W stosunku do osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót wymaga się złożenia kserokopii dokumentu stwierdzającego posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w budownictwie, wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Krajowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacaniu składek ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.

D/ wykazu niezbędnego sprzętu technicznego do realizacji zamówienia 

Ad.I pkt 3 )

a/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość co najmniej  100 tys. zł posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,

b/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności

c/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Ad. I pkt 4 ) 

Ad II. Oświadczenia o gwarancji złożonego w formularzu ofertowym.

Ad. III. Wykazu wykonanych robót (załącznik nr 4) i referencji

Ad. IV. Wykazu personelu ( załącznik nr 5 )

Ad. V    Wykaz podwykonawców (załącznik 6)

Ad. VI   Wykazu sprzętu technicznego (załącznik nr 7)

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia – nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

 

 

 

 

 

Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr......................,poz.................. z dnia .............

Zamieszczono na stronie internetowej :www.bip.skwierzyna.iap.pl

dnia : ....................... 2007 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń : ...................... 2007 r

 

Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2007 r

 

1. SIWZ_Internat.doc (331.50 Kb)

2. STSkwierzyna.pdf (788.82 Kb)

3. opis_techniczny.pdf (1.21 Mb)

4. ksiazka_przedmiaru_internat.pdf (126.58 Kb)

5. skwierzyna_opis_techniczny.pdf (1.21 Mb)

6. ksiazka_przedmiaru_internat.pdf (126.58 Kb)

««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska