ZP-341-20/07 Skwierzyna dnia 19.09.2007
O g ł o s z e n i e
Gmina Skwierzyna przez Burmistrza Miasta i Gminy Skwierzyna 66-440 Skwierzyna ul. Rynek 1
ogłasza przetarg nieograniczony na :
Wykonanie remontu kuchni Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Skwierzynie ul. 2 Lutego 23
( CPV 45453000-6, PCV 45310000-3, CPV 45442100-8) |
Zakres prac:
Zakres prac został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót
czas realizacji zamówienia ………..................................do 30 listopada 2007r
termin składania ofert……………………………10 październik 2007 do godz. 11.00
termin otwarcia ofert……………………………10 październik 2007 r o godz. 12. 00
miejsce składnia ofert ;.....Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1,
66-440 Skwierzyna – sekret Pok. 18
miejsce otwarcia ofert ;..........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1,
66-440 Skwierzyna – sala posiedzeń
osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami;
w zakresie procedury przetargowej..........................................Zbigniew Czapliński tel.(095) 7216 529
w zakresie przedmiotu zamówienia..........................................Tadeusz Filipek tel.(095) 7216 533
kryteria oceny ofert : ......................................................cena - 100 %
wadium ……………………………………………... ……….2.800,00 zł
specyfikacja istotnych warunków zamówienia…………………….……….0 zł
zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających art. 67 uzp
termin związania z ofertą…………………………………….……………. .30 dni
specyfikacja istotnych warunków zamówienia ………………do odbioru w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1, pok 31 (II piętro)
Specyfikacja udostępniona jest na stronie internetowej: www.bip.skwierzyna.aip.pl
postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm)
W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności,
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
II. Zaoferują minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane liczony od daty odbioru całości zamówienia.
III. Wykażą, że posiadają doświadczenie w zakresie wykonywania robót remontowych ogólnobudowlanych, wykonanie ich winno być potwierdzone co najmniej dwoma referencjami wystawionymi przez inwestora. Każde zamówienie o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł każde.
IV. Zatrudniając ewentualnych podwykonawców muszą przedstawić podwykonawców oraz powierzony im zakres prac i ich wartość w treści oferty. Zamawiający zastrzega , że podwykonawcom można powierzyć wykonanie robót, o wartości nie większej niż 30% oferowanej wartości zamówienia, a ponadto Zamawiający nie dopuszcza podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów:
Ad.I pkt 1)
a/ oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b/ odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia
Ad.I pkt 2)
a/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
b/ referencji potwierdzających, że roboty budowlane wykazane w wykazie zostały należycie wykonane. Referencje wystawione przez inwestora mają potwierdzać należyte wykonanie :
→ co najmniej dwóch robót związanych z wykonaniem robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł każde zamówienie,
c/ wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W stosunku do osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót wymaga się złożenia kserokopii dokumentu stwierdzającego posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w budownictwie, wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Krajowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacaniu składek ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
D/ wykazu niezbędnego sprzętu technicznego do realizacji zamówienia
Ad.I pkt 3 )
a/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość co najmniej 100 tys. zł posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
b/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności
c/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Ad. I pkt 4 )
Ad II. Oświadczenia o gwarancji złożonego w formularzu ofertowym.
Ad. III. Wykazu wykonanych robót (załącznik nr 4) i referencji
Ad. IV. Wykazu personelu ( załącznik nr 5 )
Ad. V Wykaz podwykonawców (załącznik 6)
Ad. VI Wykazu sprzętu technicznego (załącznik nr 7)
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia – nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr......................,poz.................. z dnia .............
Zamieszczono na stronie internetowej :www.bip.skwierzyna.iap.pl
dnia : ....................... 2007 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : ...................... 2007 r
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2007 r
1. SIWZ_Internat.doc (331.50 Kb)
2. STSkwierzyna.pdf (788.82 Kb)
3. opis_techniczny.pdf (1.21 Mb)
4. ksiazka_przedmiaru_internat.pdf (126.58 Kb)
5. skwierzyna_opis_techniczny.pdf (1.21 Mb)
6. ksiazka_przedmiaru_internat.pdf (126.58 Kb)
|