http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2007 
PRZETARGI 
 
data publikacji: 15-11-2007 | 13:47
data ostatniej modyfikacji: 23-11-2007 | 11:35
ZP-341-21/07 15 listopada 2007

ZP-341-21/07                                                  Skwierzyna dnia 14.11.2007

 

O g ł o s z e n i e

 

Gmina Skwierzyna przez Burmistrza Miasta i Gminy Skwierzyna 66-440 Skwierzyna ul. Rynek 1

ogłasza przetarg nieograniczony na :

Wykonanie dokumentacji technicznej zadań inwestycyjnych  pn.:

1.       Budowa nawierzchni  dróg gminnych wraz z  odwodnieniem: ul. Łąkowa,   ul. Słoneczna, ul.  Piaskowa,  ul. Źródlana, ul. Jaskółcza, ul.  Sportowa w   Skwierzynie

2.       Budowa nawierzchni  dróg gminnych wraz z  odwodnieniem:

    ul. Przemysłowa, ul. Roosevelta, ul. Demokratyczna, ul. Ceglana Góra

   w Skwierzynie

3.       Budowa nawierzchni  dróg gminnych wraz z  odwodnieniem:

    ul. Działkowców,  ul. Leśna  w Skwierzynie

CPV-74222000-1, CPV – 74142120, CPV – 74222100-2 

Zakres prac:

W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe, które są przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:

-   mapa do celów projektowania dróg,

-   pomiar sytuacyjno - wysokościowy,

-   projekt wykonawczy,

-   materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń

  wymaganych  przepisami szczególnymi,

- przygotowanie  warunków techniczno-technologicznych  w celu

  złożenia  wniosku  o wydanie decyzji środowiskowej - zgody na   

  realizację  przedsięwzięcia

-   projekt budowlany,

-   geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych;

-   materiały do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji

  celu publicznego,

-   operaty wodnoprawne – w razie wystąpienia takiej konieczności,

-   projekty rozbiórek – w przypadku wystąpienia takiej konieczności,

-   projekt stałej organizacji ruchu,

-   projekt oświetlenia drogowego- w przypadku wystąpienia takiej konieczności,

-   kosztorys inwestorski.

-   Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót

-   Studium wykonalności

                   - W/w opracowania w wersji elektronicznej.

 

czas realizacji zamówienia ………..................................do  30 czerwca  2008r

 

termin składania ofert……………………………30 listopada 2007 do godz. 11.00

 

termin otwarcia ofert……………………………30 listopada 2007  r o godz. 12. 00

 

miejsce składnia ofert ;.....Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1,

66-440 Skwierzyna – sekret Pok. 18

 

miejsce otwarcia ofert ;..........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1,

66-440 Skwierzyna – sala posiedzeń

 

osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami;

w zakresie procedury przetargowej..........................................Zbigniew Czapliński tel.(095) 7216 529

w zakresie przedmiotu zamówienia..........................................Tadeusz Filipek tel.(095) 7216 533

 

kryteria oceny ofert :

cena ……………………................................................................- 90 %

termin realizacji ………………………………………………………- 10 %

 

specyfikacja istotnych warunków zamówienia…………………….……….0 zł

 

zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

 

zamawiający  przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających art. 67 uzp

 

termin związania z ofertą…………………………………….……………. .30 dni

 

specyfikacja istotnych warunków zamówienia ………………do odbioru w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1, pok 31 (II piętro)

 

Specyfikacja udostępniona jest na stronie internetowej: www.bip.skwierzyna.aip.pl

 

postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych  ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm)

W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności,

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

II.   Wykażą, że posiadają doświadczenie w zakresie  wykonywania prac projektowych, wykonanie ich winno być potwierdzone co najmniej dwoma referencjami wystawionymi przez inwestora

III Zatrudniając ewentualnych podwykonawców muszą przedstawić podwykonawców, oraz powierzony im zakres prac i ich wartość w treści oferty. Zamawiający zastrzega  że podwykonawcom można powierzyć wykonanie robót, o wartości nie większej niż 40% oferowanej wartości zamówienia,  a ponadto Zamawiający nie dopuszcza podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.

Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów:

Ad.I pkt 1)

a/ oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

b/ odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia

Ad.I pkt 2)

a/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot 

b/ referencji potwierdzających, że roboty budowlane wykazane w wykazie zostały należycie wykonane. Referencje wystawione przez inwestora mają potwierdzać należyte wykonanie :

→ co najmniej dwóch opracowań związanych z przedmiotem zamówienia.

c/ wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W stosunku do osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót wymaga się złożenia kserokopii dokumentu stwierdzającego posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w budownictwie, wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Krajowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacaniu składek ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.

 

Ad.I pkt 3 )

1. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności

 

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia – nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

 

Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr......................,poz.................. z dnia .............

Zamieszczono na stronie internetowej :www.bip.skwierzyna.iap.pl

dnia : ....................... 2007 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń : ...................... 2007 r

 

Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2007 r

 

 

Załączniki:

SIWZ_DROGI__-_3.doc (333.50 Kb) 

zalacznik_graficzny .jpg (104.63 Kb)

zalacznik_graficzny2.jpg (110.59 Kb)

zalacznik_graficzny3.jpg (121.67 Kb)

 

 

««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska