ZP-341-21/07 Skwierzyna dnia 14.11.2007
O g ł o s z e n i e
Gmina Skwierzyna przez Burmistrza Miasta i Gminy Skwierzyna 66-440 Skwierzyna ul. Rynek 1
ogłasza przetarg nieograniczony na :
Wykonanie dokumentacji technicznej zadań inwestycyjnych pn.:
1. Budowa nawierzchni dróg gminnych wraz z odwodnieniem: ul. Łąkowa, ul. Słoneczna, ul. Piaskowa, ul. Źródlana, ul. Jaskółcza, ul. Sportowa w Skwierzynie
2. Budowa nawierzchni dróg gminnych wraz z odwodnieniem:
ul. Przemysłowa, ul. Roosevelta, ul. Demokratyczna, ul. Ceglana Góra
w Skwierzynie
3. Budowa nawierzchni dróg gminnych wraz z odwodnieniem:
ul. Działkowców, ul. Leśna w Skwierzynie
CPV-74222000-1, CPV – 74142120, CPV – 74222100-2 |
Zakres prac:
W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe, które są przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
- mapa do celów projektowania dróg,
- pomiar sytuacyjno - wysokościowy,
- projekt wykonawczy,
- materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń
wymaganych przepisami szczególnymi,
- przygotowanie warunków techniczno-technologicznych w celu
złożenia wniosku o wydanie decyzji środowiskowej - zgody na
realizację przedsięwzięcia
- projekt budowlany,
- geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych;
- materiały do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji
celu publicznego,
- operaty wodnoprawne – w razie wystąpienia takiej konieczności,
- projekty rozbiórek – w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
- projekt stałej organizacji ruchu,
- projekt oświetlenia drogowego- w przypadku wystąpienia takiej konieczności,
- kosztorys inwestorski.
- Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót
- Studium wykonalności
- W/w opracowania w wersji elektronicznej.
czas realizacji zamówienia ………..................................do 30 czerwca 2008r
termin składania ofert……………………………30 listopada 2007 do godz. 11.00
termin otwarcia ofert……………………………30 listopada 2007 r o godz. 12. 00
miejsce składnia ofert ;.....Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1,
66-440 Skwierzyna – sekret Pok. 18
miejsce otwarcia ofert ;..........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1,
66-440 Skwierzyna – sala posiedzeń
osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami;
w zakresie procedury przetargowej..........................................Zbigniew Czapliński tel.(095) 7216 529
w zakresie przedmiotu zamówienia..........................................Tadeusz Filipek tel.(095) 7216 533
kryteria oceny ofert :
cena ……………………................................................................- 90 %
termin realizacji ………………………………………………………- 10 %
specyfikacja istotnych warunków zamówienia…………………….……….0 zł
zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających art. 67 uzp
termin związania z ofertą…………………………………….……………. .30 dni
specyfikacja istotnych warunków zamówienia ………………do odbioru w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1, pok 31 (II piętro)
Specyfikacja udostępniona jest na stronie internetowej: www.bip.skwierzyna.aip.pl
postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm)
W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności,
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
II. Wykażą, że posiadają doświadczenie w zakresie wykonywania prac projektowych, wykonanie ich winno być potwierdzone co najmniej dwoma referencjami wystawionymi przez inwestora
III Zatrudniając ewentualnych podwykonawców muszą przedstawić podwykonawców, oraz powierzony im zakres prac i ich wartość w treści oferty. Zamawiający zastrzega że podwykonawcom można powierzyć wykonanie robót, o wartości nie większej niż 40% oferowanej wartości zamówienia, a ponadto Zamawiający nie dopuszcza podzlecania prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów:
Ad.I pkt 1)
a/ oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b/ odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającego prowadzenie działalności odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia
Ad.I pkt 2)
a/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
b/ referencji potwierdzających, że roboty budowlane wykazane w wykazie zostały należycie wykonane. Referencje wystawione przez inwestora mają potwierdzać należyte wykonanie :
→ co najmniej dwóch opracowań związanych z przedmiotem zamówienia.
c/ wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W stosunku do osoby odpowiedzialnej za prowadzenie robót wymaga się złożenia kserokopii dokumentu stwierdzającego posiadanie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w budownictwie, wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Krajowej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacaniu składek ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej.
Ad.I pkt 3 )
1. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia – nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr......................,poz.................. z dnia .............
Zamieszczono na stronie internetowej :www.bip.skwierzyna.iap.pl
dnia : ....................... 2007 r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : ...................... 2007 r
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ....................... 2007 r
Załączniki:
SIWZ_DROGI__-_3.doc (333.50 Kb)
zalacznik_graficzny .jpg (104.63 Kb)
zalacznik_graficzny2.jpg (110.59 Kb)
zalacznik_graficzny3.jpg (121.67 Kb)
|