http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2006 
PRZETARGI 
 
ZP-3410-37/B/2006 01 grudnia 2006
 

ZP-3410- 37/B/2006                               Skwierzyna , 30.11.2006

O g ł o s z e n i e

Gmina Skwierzyna przez Burmistrza Miasta i Gminy Skwierzyna

66-440 Skwierzyna ul. Rynek 1

ogłasza przetarg nieograniczony na :

Modernizacja drogi gminnej wraz z odwodnieniem ul. Nowej w Murzynowie gmina Skwierzyna

( CPV 45233120 – 6, CPV 45233220 – 7, CPV 45233222 - 1 )

Zakres prac obejmuje:

  1. Roboty przygotowawcze i ziemne

    a) Rozebranie podbudowy z masy mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm mechanicznie – 25,00 m2

    b) rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm – 25,00 m2

    c)Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu transp.

    gruzu sam. samowyładowczym na odl. 1 km. – 11,69 Mg

    d) Koryta wykonane na całej szerokości jezdni mechanicznie, gł.20 cm, grunt kat.I-IV – 705,55 m2

    e) koryta wykonane na całej szerokości pod wjazdy ba posesje głęb. 20 cm grunt kat.I-IV -

    30,85 m2

    f) wywóz gruntu z koryta wywrotkami z załadunkiem mech na odl.do 1 km - 343,15 m2

  2. Roboty drogowe

a) Warstwa odsączająca z piaski grubości 10 cm – 816,40 m2

b) Podbudowa z kruszywo łamanych warstwa dolna o gr. 15 cm po zagęszczeniu – 705,55 m2

c) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-

piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem – 705,55 m2

d) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-

piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem (wjazdy) – 30,85 m2

e) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 cm układanej na podsypce cementowo-

piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem (chodnik) – 40,00 m2

f) Ustawianie krawężników betonowych ulicznych 15x30 cm na gotowej ławie betonowej –

34,00 m

g) Ustawianie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm na gotowej ławie betonowej –

130,00 m

h) Ustawianie krawężnika betonowego opornika 15x22 cm na gotowej ławie betonowej –

101,00 m

i) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem –

44,00 m.

    1. Słupki do znaków drogowych + znaki drogowe – szt 4

 

3. Odwodnienie

a) Wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych 1000 mm głęb. 3,0 m – szt 3

b) montaż ścieku z elementów betonowych -24 m

czas realizacji zamówienia ………..................................do 31maja.2007r

termin składania ofert…………………………………12 grudzień 2006 do godz. 11.00

termin otwarcia ofert…………………………………12 grudzień 2006 r o godz. 12. 00

miejsce składnia ofert ;.........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1 , 66-440 Skwierzyna – sekret Pok. 18

miejsce otwarcia ofert ;..........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1 , 66-440 Skwierzyna – sala posiedzeń

osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami;

w zakresie procedury przetargowej..........................................Zbigniew Czapliński tel.(095) 7216 529

w zakresie przedmiotu zamówienia..........................................Mirosław Galik tel.(095) 7216 536

 

kryteria oceny ofert : ......................................................cena - 100 %

wadium ……………………………………………...3.000zł ( trzy tysiące złotych 00/100)

specyfikacja istotnych warunków zamówienia…………………….……….0 zł

zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających

termin związania z ofertą…………………………………….……………. .30 dni

zabezpieczenia ………………………………………w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto

specyfikacja istotnych warunków zamówienia ………………do odbioru w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1, pok 31 (II piętro)

Specyfikacja udostępniona jest na stronie internetowej: www.bip.skwierzyna.iap.pl

 

postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm)

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,

2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie :

  1. 1. Kierownik Budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem.
  2. 2. Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności drogowej, musi posiadać :
    1. stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ),
    2. wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,
    3. a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r – zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie :

  1. wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każda,
  2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści w zakresie drogowym ( brukarze ), sieci i instalacji sanitarnych, drogowych i elektrycznych,
  3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia ( maszyny do prac ziemnych, zagęszczarki gruntu, dźwigi o udźwigu min. 1,5t, betoniarki, środki transportu ciężarowego i dostawczego),

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł,

6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,

7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku :

    1. pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
    2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
    3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że :

      • każdy z osobna :
    1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
    2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
    3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej,
      • wspólnie muszą wykazać, że :
      1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ),
      2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym,
      3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia,
      4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia.
      • przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że :

    posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego,

    Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania ww. wymienionych warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona.

    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków :

    1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego.
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych i kadry projektowej wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego.
    4. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
    6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

    Kopie dokumentów muszą być potwierdzone “za zgodność z oryginałem”

    przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

    Zamieszczono na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych Nr ............. poz .................... z dnia ..........................r.

    Zamieszczono na stronie internetowej :www.bip.skwierzyna.iap.pl dnia : ..........................2006r

    Wywieszono na tablicy ogłoszeń : ..........................2006 r

    Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ............ 2006 r

     DO POBRANIA

 1. SIWZ_NOWA.pdf

2. załączniki do SIWZ_NOWA.doc

3. Projekt umowy.doc

4. Przedmiar_NOWA.doc

5. Specyfikacja Techniczna.doc

 

 

Przeglądarka do plików *.dwf do pobrania z linku: DwfViewerSetup.exe (15 Mb.) 

ZP-3410-37/B/2006                                               Skwierzyna, 2006-12-14

Otrzymują: wszyscy Wykonawcy,

którzy złożyli oferty

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Modernizację drogi gminnej wraz z odwodnieniem ul. Nowej w Murzynowie gmina Skwierzyna

na potrzeby Gminy Skwierzyna.

Nr sprawy: ZP-3410-37/B/2006

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Gmina Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

INSTALKO Roman Strzelczyk , ul. Konstytucji 3 Maja, 66-300 Międzyrzecz

Uzasadnienie wyboru: najniższa cena

kwota netto: 103.740,35 zł

kwota brutto: 126.563,23 zł

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2006-12-27.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Pzp Gmina Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Pzp Gmina Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.  

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

Otrzymują:

  1. INSTALKO Roman Strzelczyk
  2. ul. Konstytucji 3 Maja 4/6, 66-300 Międzyrzecz

  3. GOŚKA Handel-Usługi Małgorzata Cichocka

ul. Pałacowa 5, 69-200 Sulęcin

««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska