ZP-3410- 37/B/2006 Skwierzyna , 30.11.2006
O g ł o s z e n i e
Gmina Skwierzyna przez Burmistrza Miasta i Gminy Skwierzyna
66-440 Skwierzyna ul. Rynek 1
ogłasza przetarg nieograniczony na :
Modernizacja drogi gminnej wraz z odwodnieniem ul. Nowej w Murzynowie gmina Skwierzyna
( CPV 45233120 – 6, CPV 45233220 – 7, CPV 45233222 - 1 ) |
Zakres prac obejmuje:
- Roboty przygotowawcze i ziemne
a) Rozebranie podbudowy z masy mineralno-bitumicznej o gr. 4 cm mechanicznie – 25,00 m2
b) rozebranie podbudowy betonowej gr. 12 cm – 25,00 m2
c)Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu transp.
gruzu sam. samowyładowczym na odl. 1 km. – 11,69 Mg
d) Koryta wykonane na całej szerokości jezdni mechanicznie, gł.20 cm, grunt kat.I-IV – 705,55 m2
e) koryta wykonane na całej szerokości pod wjazdy ba posesje głęb. 20 cm grunt kat.I-IV -
30,85 m2
f) wywóz gruntu z koryta wywrotkami z załadunkiem mech na odl.do 1 km - 343,15 m2
- Roboty drogowe
a) Warstwa odsączająca z piaski grubości 10 cm – 816,40 m2
b) Podbudowa z kruszywo łamanych warstwa dolna o gr. 15 cm po zagęszczeniu – 705,55 m2
c) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-
piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem – 705,55 m2
d) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-
piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem (wjazdy) – 30,85 m2
e) Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 cm układanej na podsypce cementowo-
piaskowej z wypełnienie spoin piaskiem (chodnik) – 40,00 m2
f) Ustawianie krawężników betonowych ulicznych 15x30 cm na gotowej ławie betonowej –
34,00 m
g) Ustawianie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm na gotowej ławie betonowej –
130,00 m
h) Ustawianie krawężnika betonowego opornika 15x22 cm na gotowej ławie betonowej –
101,00 m
i) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem –
44,00 m.
- Słupki do znaków drogowych + znaki drogowe – szt 4
3. Odwodnienie
a) Wykonanie studni chłonnej z kręgów betonowych 1000 mm głęb. 3,0 m – szt 3
b) montaż ścieku z elementów betonowych -24 m
czas realizacji zamówienia ………..................................do 31maja.2007r
termin składania ofert…………………………………12 grudzień 2006 do godz. 11.00
termin otwarcia ofert…………………………………12 grudzień 2006 r o godz. 12. 00
miejsce składnia ofert ;.........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1 , 66-440 Skwierzyna – sekret Pok. 18
miejsce otwarcia ofert ;..........Urząd Miasta i Gminy Skwierzyna ul. Rynek 1 , 66-440 Skwierzyna – sala posiedzeń
osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami;
w zakresie procedury przetargowej..........................................Zbigniew Czapliński tel.(095) 7216 529
w zakresie przedmiotu zamówienia..........................................Mirosław Galik tel.(095) 7216 536
kryteria oceny ofert : ......................................................cena - 100 %
wadium ……………………………………………...3.000zł ( trzy tysiące złotych 00/100)
specyfikacja istotnych warunków zamówienia…………………….……….0 zł
zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających
termin związania z ofertą…………………………………….……………. .30 dni
zabezpieczenia ………………………………………w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto
specyfikacja istotnych warunków zamówienia ………………do odbioru w Urzędzie Miasta i Gminy w Skwierzynie ul. Rynek 1, pok 31 (II piętro)
Specyfikacja udostępniona jest na stronie internetowej: www.bip.skwierzyna.iap.pl
postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm)
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):
1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie :
- 1. Kierownik Budowy
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem.
- 2. Kierownicy robót
- uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności drogowej, musi posiadać :
- stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ),
- wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego,
- a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r
– zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie :
- wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każda,
- dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści w zakresie drogowym ( brukarze ), sieci i instalacji sanitarnych, drogowych i elektrycznych,
- dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia ( maszyny do prac ziemnych, zagęszczarki gruntu, dźwigi o udźwigu min. 1,5t, betoniarki, środki transportu ciężarowego i dostawczego),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł,
6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
7) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku :
- pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
- oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że :
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
- posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,
- posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej,
- wspólnie muszą wykazać, że :
- posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( uprawniania budowlane ),
- dysponują odpowiednim sprzętem technicznym,
- dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia,
- posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia.
- przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że :
posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego,
Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania ww. wymienionych warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków :
- Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych i kadry projektowej wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób ( krótki opis doświadczeń zawodowych ) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora nadzoru Budowlanego.
- Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
- Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Kopie dokumentów muszą być potwierdzone “za zgodność z oryginałem”
przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
Zamieszczono na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych Nr ............. poz .................... z dnia ..........................r.
Zamieszczono na stronie internetowej :www.bip.skwierzyna.iap.pl dnia : ..........................2006r
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : ..........................2006 r
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : ............ 2006 r
DO POBRANIA
1. SIWZ_NOWA.pdf
2. załączniki do SIWZ_NOWA.doc
3. Projekt umowy.doc
4. Przedmiar_NOWA.doc
5. Specyfikacja Techniczna.doc
-
-
-
-
-
Przeglądarka do plików *.dwf do pobrania z linku: DwfViewerSetup.exe (15 Mb.)
ZP-3410-37/B/2006 Skwierzyna, 2006-12-14
Otrzymują: wszyscy Wykonawcy,
którzy złożyli oferty
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Modernizację drogi gminnej wraz z odwodnieniem ul. Nowej w Murzynowie gmina Skwierzyna
na potrzeby Gminy Skwierzyna.
Nr sprawy: ZP-3410-37/B/2006
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Gmina Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
INSTALKO Roman Strzelczyk , ul. Konstytucji 3 Maja, 66-300 Międzyrzecz
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena
kwota netto: 103.740,35 zł
kwota brutto: 126.563,23 zł
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2006-12-27.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Pzp Gmina Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Pzp Gmina Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Otrzymują:
- INSTALKO Roman Strzelczyk
ul. Konstytucji 3 Maja 4/6, 66-300 Międzyrzecz
- GOŚKA Handel-Usługi Małgorzata Cichocka
ul. Pałacowa 5, 69-200 Sulęcin
|