ZP-3410-38/D/2006 Skwierzyna, 05.12.2006 r.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna
ul. Rynek 1
66-440 Skwierzyna
REGON: 210966929
NIP 596-00-07-647
2. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych
na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
30192000-1 wyroby biurowe
21125692-2 papier kserograficzny
21200000-5 wyroby z papieru lub tektury
22800000-8 rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury
25247000-4 artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ
4. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości
zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO
5. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
a) imię i nazwisko: Zbigniew Czapliński
b) telefon: 0 95 7216 529
c) nr lokalu: 31
d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8.00-16.00
- O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz zawarte w SIWZ
- nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy
- złożą ważną ofertę wraz z wymaganymi dokumentami (na zasadach określonych w SIWZ)
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zosatnie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły “spełnia-nie spełnia”
- Dokumenty bezwględnie wymagane zgodnie z ustawą Pzp oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane:
- formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
- formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
- oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty:
- aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki,
- zaświadczenia z ZUS, US lub KRUS dotyczące każdego ze wspólników spółki
- pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki (jeśli wynika ono z umowy musi być załączona umowa) lub złożenia dokumentów przeatrgowych podpisanych przez wszystkich wspóników
UWAGA: w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum)
- w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formularzu oferty (załącznik nr 1) w części dotyczącej wskazania wykonawcy i dotyczących go danych – należy wpisać wszystkich wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane
- w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączone – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest samodzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ppkt: 3,4
- wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni złożyć jako jedno wspólne dla nich wszystkich oświadczenie wymienione powyżej w ppkt 1,2
- Miejsce i termin składania ofert: 13.12.2006 r. godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego – pokój 18.
- Miejsce i termin otwarcia ofert: 13.12.2006 r. godz.12.00 – sala posiedzeń UMiG Skwierzyna.
10. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
11. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
- cena -100%
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 02.01.2007 do 31.12.2007r.
14. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia składania ofert.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej
www.bip.skwierzyna.iap.pl lub odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (p. 31)
Umieszczono na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 06.12.2006r,
Wywieszono na tablicy ogloszeń w dniu 06.12.2006r,
Zamieszczono na stronie internetowej Gminy : www.bip.skwierzyna.iap.pl w dniu
06.12. 2006r
Zdjęto ogłoszenie z tablicy ogłoszeń w dniu ..................... .....2006 r
DO POBRANIA:
SIWZ.pdf
Zalacznik_nr_1__SIWZ.doc
Zalacznik_nr_2_do_SIWZ.doc
Zalacznik_nr_3_do_SIWZ.doc
projekt_umowy_art._biurowe.doc
Zalacznik_nr_5_do_SIWZ.doc
ZP-3410-38/D/2006 Skwierzyna, 2006-12-15
Otrzymują:
Wykonawcy, którzy złożyli oferty
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu MIasta i Gminy w Skwierzynie.
Nr sprawy: ZP-3410-38/D/2006
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Gmina Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o,
ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena
kwota netto: 16.974,49 zł
kwota brutto: 20.708,88 zł
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2006-12-28.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Pzp Gmina Skwierzyna informuje o odrzuceniu oferty z udziału w prowadzonym postępowaniu:
1) "SORT" Paweł Krawiec, Zbigniew Krawiec Spółka Jawna , pl. Klilińskiego 3, 70-965 Szczecin
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:
Zamawiający w toku badania i oceny oferty firmy “SORT” stwierdził brak wyceny poz. 39 formularza cenowego- załącznik nr 2 SIWZ (ołówek zwykły typu STABILO – 30 szt.) co powoduje, iż przedmiot zamówienia nie został w pełnym zakresie wyceniony, co nie odpowiada treści SIWZ. Zamawiający w rozdz. I pkt 4 SIWZ jednoznacznie określił, iż nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
Podstawa prawna odrzucenia oferty:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych art. 89 ust. 1 pkt. 2 (Dz. U z 2004 roku Nr 19, poz. 177 z p. zm.).
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Pzp Gminy Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".
Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
Otrzymują:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne “Zemar” Sp. z o.o.
ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz
- “SORT” Paweł Krawiec, Zbigniew Krawiec Spółka Jawna
Pl. Kilińskiego 3, 70-965 Szczecin
Skwierzyna., dnia 14.12.2006r.
Adresat :
“SORT” Paweł Krawiec, Zbigniew Krawiec
Spółka Jawna
Pl. Kilińskiego 3
70-965 Szczecin
ZAWIADOMIENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że Zamawiający po zapoznaniu się z ofertą, stwierdził poniższe uchybienia i postanowił ofertę złożoną w postępowaniu na :
.Zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna
- odrzucić -
Powody odrzucenia :
Zamawiający w toku badania i oceny oferty Waszej Firmy stwierdził brak wyceny poz. 39 formularza cenowego – załącznik nr 2 SIWZ (ołówek zwykły typu STABILO – 30 szt), co powoduje, iż przedmiot zamówienia nie został w pełnym zakresie wyceniony, co nie odpowiada treści SIWZ..
Zamawiający w rozdziale I pkt 4 SIWZ jednoznacznie określił, iż nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
Ponadto informuję, iż dokumenty stanowiące treść oferty zostały podpisane przez osobę nieuprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Waszej Firmy – brak pełnomocnictwa dla Kierownika Biura Handlowego Pana Grzegorza Krawca, który dokumenty stanowiące treść oferty podpisał i opieczętował imienną pieczątką.
Nadmieniam, iż Zamawiający w Rozdziale VI pkt 7 i 8 SIWZ określił wymogi i zasady potwierdzenia dokumentów za zgodność z oryginałem .
Podstawa prawna :
art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004r, poz. 177 z póź. zm. )
|