http://www.bip.gov.pl
  www.iap.pl Drukuj strone
INFORMACJE
INFORMACJE WYBORCZE
INSTRUKCJA OBSŁUGI
NABÓR PRACOWNIKÓW
OCHRONA ŚRODOWISKA
OBWIESZCZENIA
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
PODATKI I OPŁATY
POMOC SPOŁECZNA
PRZETARGI
Przetargi 2005
Przetargi 2006
Przetargi 2007
Przetargi 2008
Przetargi 2009
RADA MIEJSKA W SKWIERZYNIE
REDAKCJA
SOŁECTWA
STATYSTYKA
SZUKAJ
URZĄD
WŁADZE
ZARZĄDZENIA BURMISTRZA


 
Przetargi 2006 
PRZETARGI 
 
ZP-3410-38/D/2006 06 grudnia 2006

ZP-3410-38/D/2006                            Skwierzyna, 05.12.2006 r.

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

1. Zamawiający: Gmina Skwierzyna

ul. Rynek 1

66-440 Skwierzyna

                 REGON: 210966929

NIP 596-00-07-647

2. Wydział prowadzący postępowanie: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie tel. 0-95 7 216 529, faks: 0-95 7 216 539.

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Dostawa materiałów biurowych

na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Skwierzynie

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:

30192000-1 wyroby biurowe

21125692-2 papier kserograficzny

21200000-5 wyroby z papieru lub tektury

22800000-8 rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury

25247000-4 artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ

4. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości

zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych 60 000 EURO

5. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:

a) imię i nazwisko: Zbigniew Czapliński

b) telefon: 0 95 7216 529

c) nr lokalu: 31

d) godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8.00-16.00

  1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
  • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz zawarte w SIWZ
  • nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy
  • złożą ważną ofertę wraz z wymaganymi dokumentami (na zasadach określonych w SIWZ)

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zosatnie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły “spełnia-nie spełnia”

  1. Dokumenty bezwględnie wymagane zgodnie z ustawą Pzp oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane:
  1. formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
  2. formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ
  3. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ
  4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

UWAGA: w przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty:

  • aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki,
  • zaświadczenia z ZUS, US lub KRUS dotyczące każdego ze wspólników spółki
  • pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki (jeśli wynika ono z umowy musi być załączona umowa) lub złożenia dokumentów przeatrgowych podpisanych przez wszystkich wspóników

UWAGA: w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum)

  • w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formularzu oferty (załącznik nr 1) w części dotyczącej wskazania wykonawcy i dotyczących go danych – należy wpisać wszystkich wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane
  • w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączone – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest samodzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ppkt: 3,4
  • wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni złożyć jako jedno wspólne dla nich wszystkich oświadczenie wymienione powyżej w ppkt 1,2
  1. Miejsce i termin składania ofert: 13.12.2006 r. godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego – pokój 18.
  2. Miejsce i termin otwarcia ofert: 13.12.2006 r. godz.12.00 – sala posiedzeń UMiG Skwierzyna.

10. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

11. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

- cena -100%

12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

13. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 02.01.2007 do 31.12.2007r.

14. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia składania ofert.

  1. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej

www.bip.skwierzyna.iap.pl lub odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (p. 31)

Umieszczono na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 06.12.2006r,

Wywieszono na tablicy ogloszeń w dniu 06.12.2006r,

Zamieszczono na stronie internetowej Gminy : www.bip.skwierzyna.iap.pl w dniu

06.12. 2006r

Zdjęto ogłoszenie z tablicy ogłoszeń w dniu ..................... .....2006 r

DO POBRANIA:

SIWZ.pdf

Zalacznik_nr_1__SIWZ.doc

Zalacznik_nr_2_do_SIWZ.doc

Zalacznik_nr_3_do_SIWZ.doc

projekt_umowy_art._biurowe.doc

Zalacznik_nr_5_do_SIWZ.doc

 

ZP-3410-38/D/2006                                              Skwierzyna, 2006-12-15

 

Otrzymują:

Wykonawcy, którzy złożyli oferty

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu MIasta i Gminy w Skwierzynie.

Nr sprawy: ZP-3410-38/D/2006

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Pzp Gmina Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o,

ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz

Uzasadnienie wyboru: najniższa cena

kwota netto: 16.974,49 zł

kwota brutto: 20.708,88 zł

 

Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2006-12-28.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Pzp Gmina Skwierzyna informuje o odrzuceniu oferty z udziału w prowadzonym postępowaniu:

1) "SORT" Paweł Krawiec, Zbigniew Krawiec Spółka Jawna , pl. Klilińskiego 3, 70-965 Szczecin

Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:

Zamawiający w toku badania i oceny oferty firmy “SORT” stwierdził brak wyceny poz. 39 formularza cenowego- załącznik nr 2 SIWZ (ołówek zwykły typu STABILO – 30 szt.) co powoduje, iż przedmiot zamówienia nie został w pełnym zakresie wyceniony, co nie odpowiada treści SIWZ. Zamawiający w rozdz. I pkt 4 SIWZ jednoznacznie określił, iż nie dopuszcza do składania ofert częściowych.

 

Podstawa prawna odrzucenia oferty:

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych art. 89 ust. 1 pkt. 2 (Dz. U z 2004 roku Nr 19, poz. 177 z p. zm.).

 

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Pzp Gminy Skwierzyna informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z p.zm.) - dział VI "Środki ochrony prawnej".

Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego

Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

  1. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne “Zemar” Sp. z o.o.

    ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz

  2. “SORT” Paweł Krawiec, Zbigniew Krawiec Spółka Jawna

Pl. Kilińskiego 3, 70-965 Szczecin

 

Skwierzyna., dnia 14.12.2006r.

 

Adresat :

“SORT” Paweł Krawiec, Zbigniew Krawiec

Spółka Jawna

Pl. Kilińskiego 3

70-965 Szczecin

ZAWIADOMIENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że Zamawiający po zapoznaniu się z ofertą, stwierdził poniższe uchybienia i postanowił ofertę złożoną w postępowaniu na :

.Zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Skwierzyna

- odrzucić -

Powody odrzucenia :

Zamawiający w toku badania i oceny oferty Waszej Firmy stwierdził brak wyceny poz. 39 formularza cenowego – załącznik nr 2 SIWZ (ołówek zwykły typu STABILO – 30 szt), co powoduje, iż przedmiot zamówienia nie został w pełnym zakresie wyceniony, co nie odpowiada treści SIWZ..

Zamawiający w rozdziale I pkt 4 SIWZ jednoznacznie określił, iż nie dopuszcza do składania ofert częściowych.

Ponadto informuję, iż dokumenty stanowiące treść oferty zostały podpisane przez osobę nieuprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Waszej Firmy – brak pełnomocnictwa dla Kierownika Biura Handlowego Pana Grzegorza Krawca, który dokumenty stanowiące treść oferty podpisał i opieczętował imienną pieczątką.

Nadmieniam, iż Zamawiający w Rozdziale VI pkt 7 i 8 SIWZ określił wymogi i zasady potwierdzenia dokumentów za zgodność z oryginałem.

Podstawa prawna :

art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

( Dz. U. Nr 19 z dnia 09 lutego 2004r, poz. 177 z póź. zm. )

««« powrót
 

 


ilość odwiedzin: 323351   Interaktywna Polska